Wat is er nieuw

Garnalen en kikker foto's van Jessica87

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jessica87
  • Startdatum Startdatum
J

Jessica87

Guest
Ook ik ben dit weekend op het Vivarium geweest. Dit jaar heb ik niet zo heel veel gekocht behalve 2 albino gold dwergklauw kikkertjes. En een aantal Taiwan Bee garnalen. Jammer genoeg was er bij thuiskomst er al 1 dood maar de rest doet het tot nu toe nog goed.
kikker2.jpg

red1.jpg

red2.jpg

Ik ben zeker blij met me nieuwe aanwinsten en ja een lange reis voor garnalen is altijd erg stress vol.

Mooie dieren weer John maar was er nou een kikker of een garnaal dood?
Evengoed zonde natuurlijk maar ben gewoon nieuwsgierig...

Mooie dieren weer John maar was er nou een kikker of een garnaal dood?
Evengoed zonde natuurlijk maar ben gewoon nieuwsgierig...

Hoi John
Er was bij thuis komst een Taiwan bee dood maar gelukkig leeft de rest nog wel. De 2 kikkers doen het goed en krijgen momenteel levende witte muggenlarven gekocht bij pierre killi op de beurs.

Sorry Jessica,ben zo gewend om John te typen! 😉

Ah ok gelukkig dat de rest het lekker doet idd!

Ja gelukkig wel ik had 3 red ruby's gekocht van 7,50 per stuk dus was balen maar de 2 die het gehaald hebben leven nog en zijn ontzettend mooi.

Die kikkertjes blijf ik grappige diertjes vinden 😀

Ben blij voor je dat de andere twee ruby red nog wel leven.
Ik heb er ook maar 2 en hopelijk een paar mini baby's die hopelijk groot willen groeien.
De rest is allemaal zwart.

Ze zijn wel grappig inderdaad maar toen ze mn Betta beten vond ik ze minder leuk. Nu zien ze weinig las ik dus bij het voeren kunnen ze een vin voor eten aanzien. Dus de Betta zit nu ook apart.

Die kikkertjes blijf ik grappige diertjes vinden 😀

Ben blij voor je dat de andere twee ruby red nog wel leven.
Ik heb er ook maar 2 en hopelijk een paar mini baby's die hopelijk groot willen groeien.
De rest is allemaal zwart.

Ze doen het goed nog steeds. Net een heel klein extreem King kong gespot. Zal deze even posten hier. In totaal denk ik dat ik rond de 6 extreem King Kong heb momenteel.

WP_20161124_09_29_38_Pro (4).jpg

WP_20161124_09_40_35_Pro (2).jpg

Deze is vorige week op het vivarium gekocht.
Vorig jaar hadden ze maar 1 albino dwergklauw kikker
Dat vond ik zielig dus heb ik vorige week er nog 2 erbij gekocht.

15156908_1463195020376691_5154856342802985952_o.jpg

Er zitten nu 7 dwergklauw kikkers in een 60 cm aquarium daar blijf het ook bij 3 albino en 4 gewone bruine. De dumbo ear betta zat ook bij de kikkers maar die hebben we verhuisd. Omdat de kikkers de vinnen van de betta kapot hadden gegeten. Dat was al de 2de keer dus hebben we nu een kikkerbak zonder betta. Misschien dat we dan nog eens nageslacht krijgen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan