Garnalen online bestellen + bezorging


kellemes

Well-known member
Lid geworden
8 december 2012
Berichten
5,169
Locatie
Kan alle kanten op..
In het verleden kocht ik mijn garnaaltjes via Rendo Shrimp, en dat naar volle tevredenheid.. maar nu zie ik dat ze vrij weinig in voorraad hebben, is dit een seizoen-dingetje misschien?
Even los van Marktplaats.. is er een webshop cq hobbykweker waar mensen hun garnaaltjes bestellen (en laten bezorgen) en goede ervaringen mee hebben momenteel?
Het gaat me hier trouwens om de niet al te hoge gradatie Crystals die oké zijn met kraanwater.
 
Garnelio.de moet in de regel ook wel netjes leveren en goede kwaliteit. Ik heb daar zelf geen ervaring mee.

 
Ik heb zelf mijn huidige garnalen besteld via Corine shrimps, al weet ik niet of ze nog garnalen verkopen en verzenden. Vroeger was er ook chrisgarnalenshop, misschien bestaan die ook nog, al heb ik daar nooit besteld.

Dat ging toen zonder problemen, maar volgens mij werd er wel gebruik gemaakt van een speciale courier het pakje kwam alleszins met een witte bestelwagen en niet gewoon via DHL, bpost of postNL
 
Ik heb zelf mijn huidige garnalen besteld via Corine shrimps, al weet ik niet of ze nog garnalen verkopen en verzenden.

Corine-shrimps doet momenteel geen bezorging. Het is wel mogelijk om af te halen op locatie. :)
De andere website is niet up to date maar daar staat het telefoonnummer van Chris zelf bij met het verzoek om met hem contact op te nemen bij interesse. Geen idee of hij wel bezorgd en of de webshop nog bestaat maar ik neem aan van wel als de website nog online is.
 
Volgens mij verstuurd Chris wel gewoon. Tenminste ik heb wel in het verleden bij hem besteld.
 
Ik heb ooit garnalen laten verzenden door een hobbykweker van marktplaats.
Zak zat in een tempex box met een heatpack, vol met kranten en ander zacht materiaal.
Bij de garnalen zelf zat iets voor de zuurstof volgens mij.
Ik bestelde er wat extra voor eventuele uitval, maar alles overleefde het gelukkig.
 
Shrimpparadise.com meerdere malen wat bij besteld, zeer tevreden.
 
Ik kreeg 3 dode krabben via Garnelio. Daarna wel 3 levende en 5 levende slakken. Ik denk dat ze te ver weg zitten, zeker in de winter. Ik zou het niet opnieuw doen.
 
Ik zou zelf met deze temp ook geen garnalen of krabben bestellen via de post tenzij er een heatpack bij zit. Maar goed vanuit Duitsland kan de reis dan weer te lang duren.
 
Uit nieuwsgierigheid; waarom wil je ze bestellen ipv ophalen? Crystals hebben de meeste LFS ook wel, kun je ze nog uitkiezen ook.
 
Zitten div heatpacks bij bij Garnelio maar de eerste reis duurde erg lang
 
Ja daar doelde ik ook op Maffie want als er iets misgaat dan zal dat ook niet veel meer helpen en kun je toch een hoop ellende krijgen. Hoe langer de reis duurt, des te meer kans op problemen ;)
 
Tegenwoordig kan je zowat alles laten bezorgen.
zelf vind ik dit bij levende wezens totaal niet interessant.
Ik zie liever eerst wat ik koop.
dat het lang duurt met de post zal wel komen om de verzendkosten te drukken en waarschijnlijk gaat het dan gewoon via de reguliere pakketdienst.
normaal als je vissen koopt gaat dat per ups express en word het gegarandeerd de volgende dag voor 12.00 uur geleverd. Ook wel een vereiste vind ik met levende wezens.
 
Tegenwoordig kan je zowat alles laten bezorgen.
zelf vind ik dit bij levende wezens totaal niet interessant.
Ik zie liever eerst wat ik koop.
dat het lang duurt met de post zal wel komen om de verzendkosten te drukken en waarschijnlijk gaat het dan gewoon via de reguliere pakketdienst.
normaal als je vissen koopt gaat dat per ups express en word het gegarandeerd de volgende dag voor 12.00 uur geleverd. Ook wel een vereiste vind ik met levende wezens.

Dat ben ik met je eens maar er is hier maar 1 lfs met bv amper of geen garnalen dus als je dan wat wilt kopen dan is het soms handig als dat wel online kan en al helemaal als je zelf geen auto hebt om je te verplaatsen
 

Terug
Bovenaan