Garnalen online kopen


NicoleE

Well-known member
Lid geworden
27 juli 2013
Berichten
10,982
Leeftijd
55
Er komt toch met enige regelmaat de vraag voorbij of garnalen online gekocht en verzonden kunnen worden.
Vandaag was ik op de website van Avonturia en zag dat zij tegenwoordig ook garnalen verzenden.

De vraag of dat verstandig of wenselijk is laat ik onbeantwoord, dat is aan jullie.

Hier is een linkje naar de pagina met garnalen.

https://www.avonturiashop.nl/vissen/diersoort/garnalen/garnalen-soorten-41358/

Ik heb overigens nog geen ervaring met Avonturia.
 
Quote van website

https://www.avonturiashop.nl/info/garnalen-verzenden-met-garantie-44

Garnalen verzending
Onze garnalen worden op een zeer professionele wijze verstuurd (op maandag t/m donderdag) zodat uw nieuwe garnalen veilig bij uw thuis aankomen. Hoe we dit doen? Dat leest u hier.

Uw garnalen worden in een ruime transport zak geplaatst. Voor de veiligheid wordt er zelfs gebruik gemaakt van een dubbele transport zak. Wij zorgen ervoor dat uw garnalen een goede verhouding water en lucht hebben voor de reis naar u toe. Daarbij komen er stukjes spons in de transport zak waar de garnalen zich aan vast kunnen houden. De transportzakken worden geplaatst in een goed geïsoleerde tempex box (dikwandige piepschuimdoos).

Op de doos wordt uiteraard aangegeven dat het om levende garnalen gaat. Wij hebben speciale afspraken gemaakt met onze bezorgdienst, zij weten middels de sticker dat het om levende dieren gaat. Zij zullen ook zorgvuldig en met respect met uw garnalen omgaan.
Op de dag van verzending krijgt u automatisch een e-mail dat uw bestelling verzonden is. Aan het eind van de dag ontvangt u tevens een e-mail (van Transmission) met Track & Trace code.
Op de dag van levering krijgt u nogmaals een e-mail (van Transmission) met de verwachte bezorgtijd.
Zo kunt u altijd zien waar uw garnalen zich bevinden en wanneer u deze thuis kunt verwachten!