Garnalen online kopen


NicoleE

Well-known member
Lid geworden
27 juli 2013
Berichten
10,982
Leeftijd
55
Er komt toch met enige regelmaat de vraag voorbij of garnalen online gekocht en verzonden kunnen worden.
Vandaag was ik op de website van Avonturia en zag dat zij tegenwoordig ook garnalen verzenden.

De vraag of dat verstandig of wenselijk is laat ik onbeantwoord, dat is aan jullie.

Hier is een linkje naar de pagina met garnalen.

https://www.avonturiashop.nl/vissen/diersoort/garnalen/garnalen-soorten-41358/

Ik heb overigens nog geen ervaring met Avonturia.
 
Quote van website

https://www.avonturiashop.nl/info/garnalen-verzenden-met-garantie-44

Garnalen verzending
Onze garnalen worden op een zeer professionele wijze verstuurd (op maandag t/m donderdag) zodat uw nieuwe garnalen veilig bij uw thuis aankomen. Hoe we dit doen? Dat leest u hier.

Uw garnalen worden in een ruime transport zak geplaatst. Voor de veiligheid wordt er zelfs gebruik gemaakt van een dubbele transport zak. Wij zorgen ervoor dat uw garnalen een goede verhouding water en lucht hebben voor de reis naar u toe. Daarbij komen er stukjes spons in de transport zak waar de garnalen zich aan vast kunnen houden. De transportzakken worden geplaatst in een goed geïsoleerde tempex box (dikwandige piepschuimdoos).

Op de doos wordt uiteraard aangegeven dat het om levende garnalen gaat. Wij hebben speciale afspraken gemaakt met onze bezorgdienst, zij weten middels de sticker dat het om levende dieren gaat. Zij zullen ook zorgvuldig en met respect met uw garnalen omgaan.
Op de dag van verzending krijgt u automatisch een e-mail dat uw bestelling verzonden is. Aan het eind van de dag ontvangt u tevens een e-mail (van Transmission) met Track & Trace code.
Op de dag van levering krijgt u nogmaals een e-mail (van Transmission) met de verwachte bezorgtijd.
Zo kunt u altijd zien waar uw garnalen zich bevinden en wanneer u deze thuis kunt verwachten!

Uiteraard houden wij ook rekening met de weersomstandigheden: als het kouder wordt plaatsten wij een Heat Pack bij de garnalen om te zorgen dat deze niet teveel afkoelen. Zodra het écht te koud wordt en het vriest, wachten wij liever totdat de vrieskou voorbij is en kan het iets langer duren voordat u de garnalen in huis heeft.

Verzendkosten: Gratis van 75 euro!
Bij een bestelling vanaf €75,- zijn de verzendkosten gratis.
Voor bestellingen onder de €75,- bedragen de verzendkosten van de garnalen €8,95.
Dit is inclusief verpakkingsmaterialen en speciaal transport.
Bestellingen met garnalen worden verzonden naar Nederland en België.

Levend aankomst garantie
U heeft levend aankomst garantie op uw garnalen die u besteld via onze webshop. Hieronder vindt u de leveringsvoorwaarden.

  • Houd de Track & Trace goed in de gaten en zorg dat u thuis bent op het moment van levering. Indien u niet thuis bent en er al meerdere malen geprobeerd is het pakket te leveren, vervalt hiermee uw garantie.
  • Zodra u uw nieuwe garnalen thuis ontvangt controleert u gelijk de ongeopende zak om te kijken hoe de garnalen er aan toe zijn.
  • Als het helaas het geval is dat een van de garnalen de reis naar u niet heeft overleefd, maak dan een foto terwijl de zak nog gesloten is.
  • Mail deze foto direct naar webshop@avonturia.nl
  • Wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag van het aantal garnalen naar u teruggestort wordt.
 
Ik ken deze zaak ook niet maar de prijzen vindt ik zeker redelijk voor een shop.

Voor de verzending gebruiken ze een speciale transport organisatie, dus dat kan ook een groot voordeel zijn t.o.v. PTT, DPD or andere grotere.
 
Ik ken deze zaak ook niet maar de prijzen vindt ik zeker redelijk voor een shop.

Voor de verzending gebruiken ze een speciale transport organisatie, dus dat kan ook een groot voordeel zijn t.o.v. PTT, DPD or andere grotere.

PostNL Ton

EDIT:
Nee wacht je hebt gelijk. Ze gebruiken voor de garnalen Transmission https://trans-mission.nl/
 
Ik ken ook deze zaak niet maar met versturen van garnalen heb ik nooit nadelen ondervonden.
 
Ik heb weleens van die zaak gehoord op garnalengroepen op fakebook dus onbekend istie niet, zelf geen ervaring mee.
 
Er komt toch met enige regelmaat de vraag voorbij of garnalen online gekocht en verzonden kunnen worden.
Vandaag was ik op de website van Avonturia en zag dat zij tegenwoordig ook garnalen verzenden.

De vraag of dat verstandig of wenselijk is laat ik onbeantwoord, dat is aan jullie.

Hier is een linkje naar de pagina met garnalen.

https://www.avonturiashop.nl/vissen/diersoort/garnalen/garnalen-soorten-41358/

Ik heb overigens nog geen ervaring met Avonturia.

Je komt wel een beetje laat met die link!

Prijzen zijn zeer netjes.
 
Ik heb weleens van die zaak gehoord op garnalengroepen op fakebook dus onbekend istie niet, zelf geen ervaring mee.

In de vogelwereld is hij erg bekend, prijzen zijn vaak wel wat hoog. Hoe dat bij de honden, katten, vissen etc. zit weet ik niet.


Je komt wel een beetje laat met die link!
Dat was natuurlijk express :D
 

Terug
Bovenaan