Wat is er nieuw

Garnalen sjezen de bak door... Komt door planten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bumblebiekje
  • Startdatum Startdatum
Volgende keer ,hier op forum vragen.
Of kijken op www.aquaplantExchange.nl

Zie dat ht daar ook snel weg is.

Ik had in het verleden bakken vol.
Is alles hier naar het forum gegaan.

UIt de bak,zo in de bak.

Bumblebiekje zei:
Ook zal ik voortaan wel vragen of ze van dat middel gebruiken op planten

Daar kan je ook niet op vertrouwen als ze nee zeggen want dat had ik dus gedaan.
De meneer van de winkel wist het zeker dus in goed vertrouwen vanuit gegaan maar bleek toch anders.
Heb wel zo goed als alles vergoed gekregen daardoor want liet het er niet bij zitten natuurlijk.

De plantjes komen meestal van verschillende kwekers uit Azi� vandaan en sommige gebruiken wel gif en andere niet en weer andere gebruiken juist heel veel van dit gif.

Dat is waar seabait... Als ik slachtoffers had gehad was ik er ook wel heengegaan, had net 2 weken geleden een groep nieuwe vuurtjes gekocht, was me ook ff een rib uit het lijf. Misschien ga ik er alsnog wel ff langs om het toch even te melden.

Heb trouwens nog steeds het probleem dat ik om de zoveel dagen dode vuurtjes vindt... Het ligt puur aan het vervellen maar weet niet wat ik eraan kan doen. Dacht dat als ik een nieuw groepje erbij neem en dus minder inteelt heb en dus sterkere garnalen, het dan wel beter zal gaan... Maar even aankijken hoe het verder gaat... Slakkengif hebben ze allemaal overleefd maar nieuwe jasjes krijgen is ook niet gemakkelijk voor de beestjes precies.

Seabait zei:
Bumblebiekje zei:
Ook zal ik voortaan wel vragen of ze van dat middel gebruiken op planten

Daar kan je ook niet op vertrouwen als ze nee zeggen want dat had ik dus gedaan.
De meneer van de winkel wist het zeker dus in goed vertrouwen vanuit gegaan maar bleek toch anders.
Heb wel zo goed als alles vergoed gekregen daardoor want liet het er niet bij zitten natuurlijk.

De plantjes komen meestal van verschillende kwekers uit Azi� vandaan en sommige gebruiken wel gif en andere niet en weer andere gebruiken juist heel veel van dit gif.

Wel klantvriendelijk dat je vergoed heb gekregen. Ik kreeg niet eens een e-mail terug..

visstisck zei:
Wel klantvriendelijk dat je vergoed heb gekregen. Ik kreeg niet eens een e-mail terug..

Hielp misschien ook wel een beetje mee dat ik in alle staten was... 🙄
Had ook rechtstreeks een mail gedaan naar de leverancier van de planten en die waren ook heel meegaand.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan