Wat is er nieuw

Garnalen spartelend op hun rug

Het is ook al een kattenforum zie ik 😀 😉

Moest onze konijnen ook wel eens een pilletje geven.. tjonge jonge.. als ik daar over begin 😀

kellemes zei:
Moest onze konijnen ook wel eens een pilletje geven.. tjonge jonge.. als ik daar over begin 😀

Zie het knaagdierenforum.nl hiervoor dus 😀 😀 😉.

kellemes zei:
Wat dacht je van bisolvon aan een eigenwijs kind van 4 jaar 😀

Laat ik het dan maar niet hebben over spruitjes die ik voorgezet krijg 😛

jessicapilon zei:
Laat ik het dan maar niet hebben over spruitjes die ik voorgezet krijg 😛
Aan mezelf: John geen spruitjes voorzetten

Spruiten? Heerlijk,met dot mosterd. verbloemt de smaak.

Als we het toch over eten hebben, wat krijgen de garnalen te eten? Zou het kunnen zijn dat als ze groenten krijgen hier mogelijk nog sporen van bestrijdingsmiddelen op kunnen zitten?

@Bertus:

Voor de zekerheid heb ik nog even de bijsluiter van 2 bekende merken producten voor honden opgezocht (het gaat om spot-on druppels in een pipetje). Hier kwam ik het volgende tegen:

"Behandelde honden mogen onder geen enkele omstandigheid toegelaten worden tot oppervlaktewater gedurende tenminste 48 uur na behandeling, aangezien het diergeneesmiddel schadelijk is voor aquatische organismen."

en:

"Het middel dient niet in de waterloop terecht te komen, aangezien dit gevaar kan opleveren
voor vissen en andere waterorganismen."

Het niet zwemmen is dus echt als bescherming voor het leven in de sloot.
Met een aquarium is het m.i. belangrijk om heel goed uit te kijken dat het niet via je handen in het water terecht komt.

Wat een interessante wending heeft dit topic gekregen zeg 😛

Gelukkig zie ik geen dode garnalen meer. Ik neem aan dat het over is 😀
Ik heb ze geen groenvoer gegeven verder.

De CO2 is er uit. Hopelijk ga ik nu rustiger vaarwater in. Er zijn nog heel wat over gelukkig 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan