Garnalenbakje verticaal MJL86 (Michel)


Ziet er leuk uit zo!
 
Oh wat gaaf om te zien! Zo'n bak had ik vroeger toen ik een klein kind was. Sterker nog, volgens mij was dit mijn allereerste aquarium ooit!

Je hebt er echt wat leuks van gemaakt! :thumbs:

Haha grappig, zou goed kunnen.. Ik heb hem tweedehands overgenomen van een man in Zoetermeer 15 jaar geleden..
 
  • Leuk
Waarderingen: WPT
Erg leuk bakje en mooie garnaaltjes!!!

Je hebt er heel goed aan gedaan om er een klein filtertje in te hangen.

Zo inderdaad.. Stilstaand water is nooit goed
 
Mooi dat je nu al klein grut hebt zeg.

Ja inderdaad.. Ik was ook verrast.. Wel al 1 zwanger vrouwtje gezien paar weken terug, maar grut is net geen millimeter.. Kan alles goed zien in zo'n verticale bak..
 
Update.. Sinds lange tijd.. Alle grote garnalen overgeplaatst naar de lido200.. De dwerggarnalen daar zijn vermoord door een libelle larve.. Nu zijn alleen de klein volwassenen en baby's nog over.. Gaat erg goed!

DSC_0530.JPG
DSC_0531.JPG
 
Jammer van de garnalen zeg.
 
Ja dat is zonde maar gelukkig heb je nog aardig wat nakweek van ze!
 
Ja grappig.. Is eigenlijk begonnen als ziekenhuis bakje voor de garnalen die ik halfdood uit het filter viste.. Flink wat nakweek..
 
Gaaf om te zien! Jammer van de volwassen garnalen maar ook wel fijn dat je er wat achter de hand had. Keer wat anders dit!
 
Wel goed in de gaten houden of je niet mer Libelle larven ziet hoor.
 
Ja zeker.. Ik heb bij het vorige onderhoud alle planten eruit gehaald en gesnoeid.. Geen groene beesten gelukkig.. Hij was wel echt supergroot.. Dus als het die generatie is dan zitten er iig niet meer in:)
 
Update. Ik zie veel witte kleine beestjes.. Lijken watervlooien.. Iemand een idee? Garnalen hebben er geen last van.. Zo klein dat je ze niet ziet op de foto..
1536086819605775910532374374106.jpg
 
Matje op de bodem gelegd.. Grondige schoonmaak.. Ben benieuwd hoe het gaat groeien
DSC_1266.JPG
 
Bijzonder model bakje Michel maar leuk ingericht zo.
 

Terug
Bovenaan