MadhouseNL
Well-known member
- Lid geworden
- 26 juli 2022
- Leeftijd
- 36
Beste
Zoals de titel al luid heb ik gaatjes in de blaadjes van mijn aquarium planten , de meeste plantjes zijn ongeveer een maand oud en groeiden als een tierelier , dat doen ze nog steeds maar nu beginnen veel blaadjes gaatjes te vertonen . Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier aan kan doen of welke waterwaardes ik moet testen .
Even wat basic info:
Voeding die ik gebruik
- all in one van plantedbox
- crypto root tabs van plantedbox (ik heb geen voedingsbodem of aquasoil)
- co2 drop checker zit vaak net niet tegen appeltjes groen aan
Verder heb ik geen vissen die de plantjes eten , en de renslakken heb ik dat ook niet zien doen.
Kortom wie heeft er wat tips of heeft dit probleem vaker gezien en kan mij de juiste richting in duwen?
(zie bijgevoegde foto’s , de meeste planten hebben dezelfde symptomen )
Zoals de titel al luid heb ik gaatjes in de blaadjes van mijn aquarium planten , de meeste plantjes zijn ongeveer een maand oud en groeiden als een tierelier , dat doen ze nog steeds maar nu beginnen veel blaadjes gaatjes te vertonen . Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier aan kan doen of welke waterwaardes ik moet testen .
Even wat basic info:
Voeding die ik gebruik
- all in one van plantedbox
- crypto root tabs van plantedbox (ik heb geen voedingsbodem of aquasoil)
- co2 drop checker zit vaak net niet tegen appeltjes groen aan
Verder heb ik geen vissen die de plantjes eten , en de renslakken heb ik dat ook niet zien doen.
Kortom wie heeft er wat tips of heeft dit probleem vaker gezien en kan mij de juiste richting in duwen?
(zie bijgevoegde foto’s , de meeste planten hebben dezelfde symptomen )