Misschien is het voor een bak zonder bodem, waardoor je dus ook afzuiging van onderaf hebt?

Misschien is het voor een bak zonder bodem, waardoor je dus ook afzuiging van onderaf hebt?

Duh 😀Ooooooo, zonder bodembedekking
Ja dat is ook weer zo, maar misschien voor flinke sluierstaarten? en er zit nog een spons voor natuurlijk.via de gaten verdwijnen er een hoop dieren in het filter natuurlijk.
Nou, misschien voor het verwarmings element? Dat moet nl. altijd in het water staan. Nu gaat er dus een stroming lang de heater.Toch vraag ik me af waarvoor dat dan dient.
+1misschien voor het verwarmings element?
Nee eigenlijk niet😀 maar nu zie ik hetheb je weleens zo'n filter goed bekeken
Nou, misschien voor het verwarmings element? Dat moet nl. altijd in het water staan. Nu gaat er dus een stroming lang de heater.
Kijk nog eens goed naar dat gat bij je eerste afbeelding. En dan naar de afbeelding die je laat zien met de stroming langs de heater. Twee verschillende filters? Daar waar het gat zit bij afbeelding 1 komt het verwarmings element te zitten. Bij afbeelding twee zit er een gleuf met een rooster onderin. Daarom denk ik dat het toch iets van doen heeft met stroming langs dat element anders zou immers er nooit n warm water verdeling in de bak komen. Maar er is nog iets. Juwel vertelt ook dat het filter werkt met twee snelheden. Er is een snelle stroming bovenin en een wat langzamere beweging onderin bedoelt om een anaerobe positie daar te creëren.Ook niet want de stroming langs het element gaat via de andere gleufjes.
Bekijk bijlage 272579
Voorlopig nog een mysterie waarvoor het dient en waarom ze het tegenwoordig afsluiten 😉
Zit dit filter vast aan het glas? Misschien om onderin te kunnen schoonmaken zodat het vuil eruit valt? Verzin ook maar wat.

Maar dan kun je het filter er niet uithalen om schoon te maken. Dus dan dopje eruit en er water doorgieten zodat het vuil er aan de onderkant uit komtJuwel binnenfilters zitten tegen het glas gekit dus denk ook niet dat het daarvoor is T![]()

Wat dus meestal niet kan omdat daar substraat ligtzodat het vuil er aan de onderkant uit komt

Dan ben je dus zo'n aquarium van JohnP nodig zonder bodem 😉😀Wat dus meestal niet kan omdat daar substraat ligt![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.