geband uit topic?


Goeiedag, ik kom weer eens terug omdat ik een mail kreeg over dit onderwerp (met als topic kijk wat je gemist hebt :D)

Nou ik heb nu voor het eerst iemand op mijn negeer lijst staan... anders neem je gewoon niets aan van mensen die er verstand van hebben en zet je ze lekker voor gek >< ik hou echt niet van dat soort mensen.

Hoi iedereen :) leuk om weer terug te zijn ;)
 
Goeiedag, ik kom weer eens terug omdat ik een mail kreeg over dit onderwerp (met als topic kijk wat je gemist hebt :D)

Nou ik heb nu voor het eerst iemand op mijn negeer lijst staan... anders neem je gewoon niets aan van mensen die er verstand van hebben en zet je ze lekker voor gek >< ik hou echt niet van dat soort mensen.

Hoi iedereen :) leuk om weer terug te zijn ;)
Welkom terug! Hoe is het met Blaze?
 
Prima! Leeft nog ;) en is heel enthousiast (vooral als ik voor de bak sta, ETEN???) ik heb zo'n drijvende ring bovenin liggen, daar strooi ik zijn eten in, hij gaat er al helemaal zelf onder hangen ook al ben ik niets met eten van plan :D
 
Goeiedag, ik kom weer eens terug omdat ik een mail kreeg over dit onderwerp (met als topic kijk wat je gemist hebt :D)

Nou ik heb nu voor het eerst iemand op mijn negeer lijst staan... anders neem je gewoon niets aan van mensen die er verstand van hebben en zet je ze lekker voor gek >< ik hou echt niet van dat soort mensen.

Hoi iedereen :) leuk om weer terug te zijn ;)

Laat me raden...😂
 
Prima! Leeft nog ;) en is heel enthousiast (vooral als ik voor de bak sta, ETEN???) ik heb zo'n drijvende ring bovenin liggen, daar strooi ik zijn eten in, hij gaat er al helemaal zelf onder hangen ook al ben ik niets met eten van plan :D
Goed om te horen! Die van mij is helaas onlangs overleden, zo ver ik kon beoordelen ouderdom. Het was ook een rode betta. Als je van een afstandje naar de bak keek dan ging hij altijd flaren maar kwam ik dichterbij dan veranderde hij ineens en ging sierlijk rondjes zwemmen zo van "hey vrienden? Eten? Pls?". Leuke beesten altijd!

Nou niet echt on topic en op deze manier ga ik maar negeren :DD :DD ;)
Nu heb ik daar geen probleem meer mee.. :rolleyes::book::rolleyes:
;))
 
Roberto, klopt. Ik wil er verder niet op in gaan (maar er is altijd een maar), ik wil alleen even zeggen dat je het misschien wat rechtsreeks zegt maar ik niet vind dat je in dat topic agressief of zo bent geweest. Ik vond iedereen die advies gaf nog vrij netjes.

Maar inderdaad de negeer functie is wat raar maar blijkbaar is er ook een optie om iemand persoonlijk te negeren (ben ik geen enorme fan van maar soms... ;))
 
Ach meestal kun je beter de negeer functie in je hoofd gebruiken en topics die je niet aan staan overslaan. Doe ik ook met dat specifieke topic ;)
 
Voor de duidelijkheid, negeren is nog altijd mogelijk maar op de 'normale' en oude manier. Je kunt dus eenzijdig iemand negeren maar het niet zo beïnvloeden zodat de ander jou ook niet meer ziet.
 
Voor de duidelijkheid, negeren is nog altijd mogelijk maar op de 'normale' en oude manier. Je kunt dus eenzijdig iemand negeren maar het niet zo beïnvloeden zodat de ander jou ook niet meer ziet.

Dus er is iets als "normaal" negeren en als "abnormaal" negeren. :rolleyes:

Ik ga maar verder geen info hier over genereren want iemand negeren zou ik me zelf voor generen.
 
Het word me steeds duidelijker John. :DD We hebben het oude en nieuwe negeren. Normaal en abnormaal negeren of nieuwe stijl ingnoren, 1 way and 2 way. We hebben tekst maar dat word niet zo bedoeld. Ik begin nu toch wel enigzins het nut van de negeer functie te begrijpen. Het is toch soms wel moeilijk om iets te ignoren van uit jezelf;))

Nou zo is dat denk ik niet bedoeld en omdat de oude situatie niet wenselijk werd geacht is dat verandert.


De 2way -ignore functie stond als standaard aan, heb deze nu voor iedereen uitgezet, eens een maandje aankijken of dit een betere optie is.
 
Ik denk dat Ton bedoelde dat die mogelijk nu uit was gezet en dat vanaf dat moment de functie was gewijzigd ;)
Soms praten beheerders ook best wel wartaal hoor dus ik snap dat je in de war bent geraakt:LOL::LOL:
 
Laatst bewerkt:
Hmmmmmmmmmmm... als ik zelf iemand negeer houdt dat dan in dat ik ook het algehele onderwerp van diegene niet meer kan lezen? Dus het hele onderwerp niet meer kan inzien?

Want laat dat nou toevallig nu zo zijn... ik heb twee "leuk meldingen" op mijn laatste tekst in dat topic gekregen (dank) maar als ik op de notificatie klik kan hij opeens het onderwerp niet meer vinden.

Of zou het "nieuwe negeren door de ander" toch nog werken? :)
 
Hmmmmmmmmmmm... als ik zelf iemand negeer houdt dat dan in dat ik ook het algehele onderwerp van diegene niet meer kan lezen? Dus het hele onderwerp niet meer kan inzien?

Want laat dat nou toevallig nu zo zijn... ik heb twee "leuk meldingen" op mijn laatste tekst in dat topic gekregen (dank) maar als ik op de notificatie klik kan hij opeens het onderwerp niet meer vinden.

Of zou het "nieuwe negeren door de ander" toch nog werken? :)
Net even getest, klopt. Als je iemand negeert dan kun je zijn/haar topics ook niet meer bekijken die zijn dan gewoon 'weg'. Ruimt wel lekker op ;)
 

Terug
Bovenaan