Geelbuikvuurbuikpad


Nekko

Well-known member
Lid geworden
26 oktober 2015
Berichten
3,148
Locatie
Rotterdam
Ik krijg ieder jaar jonkies maar de jaren hiervoor was ik er niet op tijd bij en waren de eieren al weer op gegeten door de salamander.
Dit jaar was ik er op tijd bij. De eieren zijn uit gekomen maar het zijn nog geen (niet helemaal) kikkervisjes. Is dat normaal?
Bruine-kikker-kikkervisjes-17739.jpg
 
Ze liggen de hele dag schuin op de bodem. Moet ik ze eten geven? En wat voor eten dan?
 
Is er iemand die mijn vragen kan beantwoorden?
 
Geduld is niet echt jouw sterkste kant he, wacht nu gewoon even af, de meeste mensen zijn niet de hele dag thuis. Er zijn er ook nog die moeten werken of naar school gaan
 
de eieren zijn nu allemaal uitgekomen. Heb er wat algen uit een andere bak ingedaan als voedsel
 
bedankt.
Alle jonkies zijn helaas dood gegaan op een na. Denk dat ze te vroeg geboren waren. Ze lagen de hele dag op de bodem. En hun ei was al op.

Heb er wat waterpest in gedaan als voedsel.
 
Al die eitjes te vroeg geboren betwijfel ik als doodsoorzaak maargoed.
 
De doodsoorzaak was dat ze uitkwamen terwijl het nog geen kikkervisjes waren. Ze hadden hun hele ei al opgegeten. Maar ja er leeft er nog een en die doet het goed.
 
de kikkervis heeft achterpoten :D
 
Ik vond het kikkervisje vanmorgen dood.
 
Eerst zijn ze allemaal dood, dan krijgt er een achterpoten en dan gaat hij weer dood? Of een ander nestje? :D
 
bedankt.
Alle jonkies zijn helaas dood gegaan op een na. Denk dat ze te vroeg geboren waren. Ze lagen de hele dag op de bodem. En hun ei was al op.
 

Terug
Bovenaan