Geen bellen wel co2


Preghter

Well-known member
Lid geworden
1 juli 2021
Berichten
83
Leeftijd
38
Goedenavond ik heb sinds vanavond een nieuwe co2 set geïnstalleerd.
Nu heb ik een diffuser en bellenteller in 1 van het merk HSAqua.

probleem 1) het lijkt alsof het witte gedeelte waar je bubbels uitkomen lek is, als het co2 begint te lopen komt daar eerst een flinke bel uit, voor ik de druk iets op dan begint het bij de rest van de diffuser ook te lopen en daar komt het dan wel mooi verneveld uit.
.
Probleem2) ik zie dus wel co2 in mijn bak komen maar er zijn geen bellen zichtbaar in de bellenteller.

kan iemand mij hier mee helpen?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    207 KB · Weergaven: 104
  • image.jpg
    image.jpg
    183.1 KB · Weergaven: 100
Zorgen dat er eerst wat water in je bellenteller zit.👍🏼
 
Je kan het beste de fles rechtop zetten denk ik want die beugel is een zogenaamde valbeugel ;)
 
Zorgen dat er eerst wat water in je bellenteller zit.👍🏼
Water in mijn bellenteller/diffuser? Hoe doe ik dat?
 
Waar is je bellenteller eigenlijk
 
Je buitenste schil moet gevuld zijn met water zo te zien
 
Tot de helft is al genoeg
 
Dan komen de bellen uit de spiraal
 
Terugslagklepje naar je fles ertussen
 
Terugslagklepje naar je fles ertussen
Ja dat heb ik niet die ga ik er morgenvroeg direct tussenzetten.
 
Je kan het beste de fles rechtop zetten denk ik want die beugel is een zogenaamde valbeugel ;)
Oh echt?;) ik dacht zo blijft hij mooi staan. Maakt dat echt verschil? Co2 zit toch vloeibaar in m’n fles.
 
fles rechtopzetten anders loopt de co2 er vloeibaar uit en niet in gasvorm, daarom zul je ook wel niets in je bellenteller zien
 
fles rechtopzetten anders loopt de co2 er vloeibaar uit en niet in gasvorm, daarom zul je ook wel niets in je bellenteller zien
Flesje staat nog op Z’n kop, en bellenteller/diffuser is gevuld met water en nu zie ik wel belletjes.
Ik zal de fles morgen omdraaien en het water uit de teller halen, kijken wat het dan doet.
 
Je moet het water wel in de bellenteller laten zitten want anders kun je de bellen niet tellen.
 

Terug
Bovenaan