D
Dirk Bazuin
Guest
Heb je geen hoor apparaat nodig Kees 😀Grappig ik hoor ze niet ook al zit ik ernaast. Hrb dan wel de Oase bioplus 100
Heb je geen hoor apparaat nodig Kees 😀Grappig ik hoor ze niet ook al zit ik ernaast. Hrb dan wel de Oase bioplus 100
Heb je misschien net pech qua filtermerk/filtermodel. Ik heb pompjes van Sicce, een van Eheim en een "bob sponsfilter" met motortje en die hoor je allemaal vrijwel niet. De superfish binnenfilters maken wel wat geluid. Maar ik had laatst een JBL powerhead en dàt gebrom was om heeeeelemaal gek van te worden. ;_; Meteen weer uit de bak getrokken...Een binnenfiltertje hoor je zeker wel. Hoe kleiner het aquarium hoe luidruchtiger de filter bij mij...
Haha naja de vrouw praat veel dus wellicht ben ik selectiever in luisteren geworden 🙂 DirkHeb je geen hoor apparaat nodig Kees 😀
De superfish binnenfilters maken wel wat geluid
het zijn allemaal projectjes waar je de afloop nooit van hoort.
Ik heb hier ook binnenfilters en die hoor je niet te horen. Ik had 10 bakken ermee uitgerust en sliep ernaast maar horen deed ik ze niet.
welke filter heb je dan?
Het is maar net welk filter je hebt, mijn Fluval U4 hoor ik niet in mijn 65 liter bakjeEen binnenfiltertje hoor je zeker wel. Hoe kleiner het aquarium hoe luidruchtiger de filter bij mij...
Haha naja de vrouw praat veel dus wellicht ben ik selectiever in luisteren geworden 🙂 Dirk
Wie zegt dat ze hier niet is dan?Waarom weet ik niet maar ik denk zomaar dat jouw vrouw misschien veel praat maar, gelukkig voor jou nooit op deze site zit....?😀😀😀
Het is maar net welk filter je hebt, mijn Fluval U4 hoor ik niet in mijn 65 liter bakje
ik ben het natuurlijk eens met wat jullie zeggen he, ik begrijp het.
maar hoe kan het dan eigenlijk dat er echt honderden filmpjes op internet zien van aquaria zonder filter en wel vissen en garnalen?
als je dan toch echt een aquarium zonder filter maakt... helpt het dan nog om beluchting toe te voegen of maakt dat verder niet uit?
Met normale bezetting, filter en omstandigheden is een luchtpomp niet nodig. Pas ten tijde van ziekte en dus medicijnen zal ik extra bijluchten aanraden. Ook tijdens hittegolven
maar ik ga dus een bak maken zonder filter he...
Als je geen filter wilt waarom dan wel beluchting, dat (meestal) meer lawaai maakt dan een filter.als je dan toch echt een aquarium zonder filter maakt... helpt het dan nog om beluchting toe te voegen of maakt dat verder niet uit?
Om te kweken met kersenbuiken in 60l....
Als die jonkies opgroeien moet je veel voeren, en dan krijg je dis een pak vervuiling.
Succes er mee.
Wat ga je dan in deze bak doen, en hoe groot wordt deze bak?
Pothos wordt hier ook wel voor gebruikt.dan wil ik op het wateroppervlak een plant plaatsen die dus met de wortels in het aquarium zit, hiervoor dacht ik aan zoete aardappel of aardbeien.
Pothos wordt hier ook wel voor gebruikt.
Haha okee. 😀 Ja bij nader inzien vallen die SF ook wel weer mee. Ik had alleen met de 100 dat die nog een tijd na de eerste opstart bijgeluiden bleef geven, ondanks ontluchten en uit elkaar halen. Tot grote vreugde van zowel mij als mijn vissenkinders is hij nu stil.Ik gebruikte juist de Aquaflow 100 in de slaapkamer maar hoorde ze totaal niet en het ligt niet aan mn gehoor want ook Jessica heb ik er nooit over horen klagen 😀
Ik vind alleen aquascapes zonder vissen....Md fish tanks gebruikt (meestal) geen filters en heeft toch altijd succes en mooie aquariums. Misschien iets om naar te kijken 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.