Gele garnalen doen het niet zo goed


De bak lijkt nu redelijk tot goed te draaien. De helaas maar 5 overlevende leven nog steeds. Ik kijk het nog even aan en dan zal ik de groep aanvullen met 10 gele garnalen. Kijken of ze het dan wel goed gaan doen.
 
Tja het enige negatieve verhaal na het andere met die citroentjes .
Zelf enorme uitval gehad , maar ondertussen wel terug in de dertig kleintjes
 
Het zijn leuke diertjes maar je hoort eigenlijk bij alle garnalen met regelmaat dat ze omvallen zonder een aanwijsbare reden.
 
Ik ben er over aan het nadenken om garnalen te gaan houden maar kan dan beter als beginneling geen citroentjes kopen maar wel de Blauwe Blue Fairy of de vuurgarnalen dan.
 
Ik ben er over aan het nadenken om garnalen te gaan houden maar kan dan beter als beginneling geen citroentjes kopen maar wel de Blauwe Blue Fairy of de vuurgarnalen dan.
Zeker! Ik heb ook Bleu Dreams en die doen het vanaf dag 1 hartstikke goed
 
Zeker! Ik heb ook Bleu Dreams en die doen het vanaf dag 1 hartstikke goed
Maar dan wel de diepblauwe zo van dat donker kobaltblauw dat zijn mooie maar zou eerst wel eens ergens willen komen waar ze meerdere garnalen zitten hebben om zo beter een keuze te kunnen gaan bepalen zeg maar.
 
Hij vertelde toen dat citroentjes op de ene of andere manier net wat anders doen dan de 'gewone' vuurtjes.
Ook bij hem kwam het regelmatig voor dat ze ineens stopten met kweken.
Ja heb hier ook eens citroentjes gehad.
Deden niks als mooi zitten te zijn.
 
White pearls daarin tegen kweekte als een gek.
 
Maar dan wel de diepblauwe zo van dat donker kobaltblauw dat zijn mooie maar zou eerst wel eens ergens willen komen waar ze meerdere garnalen zitten hebben om zo beter een keuze te kunnen gaan bepalen zeg maar.
Ben je al eens bij Chris geweest?
 
Zit er in de bakjes waar de kweek dan stopt geen verwarming zeker?
 
Zit er in de bakjes waar de kweek dan stopt geen verwarming zeker?

Klopt! Maar ik heb in geen enkel garnalen bakje een verwarming en daar (op eentje na) kweken ze wel gewoon door.
 
Kan natuurlijk zijn dat de temperatuur in de bakjes waar ze wel blijven kweken net een tikkeltje warmer blijft bv.
 

Terug
Bovenaan