geluid opvoerpomp


Ik heb dezelfde, niet los , maar bij het systeem geleverd, maar ik hoor hem niet.
 
Ik heb ook een boosterpomp en het geluid is niet zo tikkend als deze maar goed je hoort als je erbij staat wel een motorgeluidje. Het is natuurlijk ook een pomp.
 
Dat is heel erg niet in orde..
je kan vrij makkelijk de kop eraf halen en nakijken en smeren eventueel.

ook kan je dan ff de pomp laten draaien zonder de kop erop om te kijken waar de herrie vandaan komt
 
Oke bedankt voor de reacties klopt dus niet.
hmm dan morgen maar eens tijd vinden om de boel te demonteren.
Geluid is wel heel vervelend aan het worden.
 
Die pompen horen zachtjes te brommen als je ze al hoort.
Dit klonk meer of iemand een bak grind aan het malen was
 
Zit er geen garantie meer op Jaap?
 
Die pompen horen zachtjes te brommen als je ze al hoort.
Dit klonk meer of iemand een bak grind aan het malen was
Dat idee had ik ook vandaar mijn vraag
Kan trouwens best zijn dat de kalk weer op speelt hier daar inmiddels al veel hinder van ondervonden om de zoveel tijd de thermostaatkraan schoonmaken/vervangen waterketel behandelen enzovoort.
Zit er geen garantie meer op Jaap?
Daar zeg je zo wat joh n zo lang heb nog hem nog niet zal een kijken.
 
Ik zou dan eerst de bon opzoeken want als je gaat klussen dan vervalt ook de garantie.
 
Toch maar de pomp uit elkaar gehaald (kon niks vinden over garantie plus je bent weer een week of langer achter de wagen)
Wouter had gelijk klopte niet zaten een paar hele kleine plastic korrels in.
Die de boel lieten vast lopen schoon gemaakt beetje gesmeerd en nu
Man wat een rust en bijkomend voordeel nu geeft wel zijn opbrengst.
Wel even op letten nu dat de boel niet overloopt ;) :)
 
Dat is beter Jaap :thumbs:
 
Top Jaap maar hoe komen daar dan bolletjes in?
 
Top Jaap maar hoe komen daar dan bolletjes in?
IK vermoed tijdens de productie van de pomp andere mogelijkheid lijkt me niet aanwezig gezien de boel potdicht zit.
Komt geen water of ander stoffen langs.
 
Nee daarom vindt ik het ook vreemd Jaap maar goed hij draait weer als een zonnetje.
 
Hoeveel maak je per keer Jaap?
 
Hoeveel maak je per keer Jaap?
bak 1 125 liter 50/50
bak 2 250 liter nu nog dus zon beetje 25/70 helaas geen mogelijkheid nog om de opvang uit te breiden is leuk zon senioren woning maar de boven verdieping/zolder heeft behoorlijke schuine kanten dakhelling hier 23 graden
 
Met zo n boosterpomp bespaar je wel behoorlijk afvalwater Jaap want sinds ik die gebruik merk ik dat je veel minder water wegspoeld.
 

Terug
Bovenaan