Wat is er nieuw

geslacht bepaling macmasteri

• Onderwerp starter Onderwerp starter selina
  • Startdatum Startdatum
S

selina

Guest
ik wou graag weten of ik echt 2 vrouwtjes en 1 mannetje heb

336453selina_0_82_vrouwtje_1.jpg
vrouwtje 1

998183selina_0_82_vrouwtje_2.jpg
vrouwtje 2

813387selina_0_82_mannetje.jpg
mannetje

alvast bedankt voor het kijken en beoordelen en andwoorden

de eerste is een twijfel geval
ik gok eerlijk gezegd mannetje
de 2e heeft naar mijn idee wel de bouw van een vrouwtje
en de 3 lijkt mij idd een mannetje

welk formaat hebben ze allemaal?

de 2 de is nog erg klein ivo ik zal zometeen eens een gok maken hoe groot ze ongeveer zijn het laaste mannetje is de grootste in ieder geval

de 2de is ongeveer 2a3 cm denk ik en de eerste vrouwtje rond de 3 a 4 cm en mannetje weet ik nog niet,maar wat denk jij?of is het nog te vroeg om iets te zeggen?

[video]https://www.youtube.com/watch?v=0czHNojppcE&feature=youtu.be[/video]

ik heb hem nu op video gezet in de hoop dat iemand het weet
ikzelf denk wel twee vrouwtjes te hebben,maar weet het niet zeker

Het was natuurlijk veel handiger geweest als je dit beeld had toegevoegd aan je bestaande topic...

Ik heb beheer gevraagd dat te doen.

oh sorry ik wist niet dat dat kon

selina zei:
oh sorry ik wist niet dat dat kon
Nieuw bericht in dat topic met de nieuwe info.
Een kind kan de was doen 😉

oke nou in ieder geval bedankt voor de tip

Mascha&Ivo zei:
Het was natuurlijk veel handiger geweest als je dit beeld had toegevoegd aan je bestaande topic...

Ik heb beheer gevraagd dat te doen.

Beste Selina,
Zoals Ivo al aangaf hierboven hebben wij net je topics samengevoegd.
Het is handiger om alles in ��n topic te houden als dezelfde vraag betreft.
Dat is voor iedereen overzichtelijker namelijk 😉.

dank je wel voor de info jessicapilon,nu ik dat weet zal ik dat in het vervolg ook doen ik wist namelijk niet dat je in je oude topic een video kon toevoegen

inmidels weet ik dat drie van de 2 vrouwtjes zijn,maar mijn degeen waarvan ik dacht dat het een mannetje zou zijn schijnt dus een vrouw te zijn,ben nu nog bezig om te kijken of mijn 3de dan wel een mannetje is ik hoop zo van wel natuurlijk,anders zit ik dalijk met 3 vrouwen :S

Heb je het over het 'mannetje' van de 3e foto op de 1e pagina? Dat lijkt mij namelijk toch wel een mannetje.

hoi visstick ja over die heb ik het ik had de vraag op het nederlandsecichlidenforum gesteld en daar zeggen ze ,als het een zwarte stip op de keel hebben het vrouwtjes zijn,dus ik ben nu echt in de war en als dat zo is,dan heb ik dus waarschijnelijk met 3 vrouwtjes te maken?wat denk jij dan?ik heb 2 dagen voor het aqarium gezeten om van alle 3 de dwergjes een foto te krijgen waar ze omhoog kijken zodat je ken zien of er wel of niet een zwarte stip zit,maar als het mannetje dus een vrouwtje blijkt vind ik hem of haar wel erg rood voor een vrouwtje.
hier is de link naar de andere foto,s toe

http://www.nederlandsecichlidenforum.nl ... 22&t=19563

dan ken je mischien is meekijken?

oke,en nu ben ik er dus achter dat het 3 vrouwtjes zijn,dat word ruilen want er moet wel een mannetje bij zitten,vind het wel zielig om een te gaan ruilen want dan moeten ze weer in zo klein bakje terug,maar ik heb niet de ruimte om 3 vrouwtjes en een mannetje te hebben helaas :S
ik wou jullie op de hoogte houden vandaar dit bericht bedankt alllemaal voor het meekijken.

groetjes selina

522472selina_0_82_2jul8m.jpg

837679selina_0_82_vrouwtje_1.jpg

674341selina_0_82_am4pjn.jpg

en hier nog 1 keer me trotse bezit ,alle 3 met een zwarte vlek onder hun keeltje

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan