Prachtig je reactie Edwin en telkens begin je weer over voeding wat de meeste mensen in de bak nodig hebben. Laatst zag ik wat alg in je bak maar ja ik ga niet zeggen dat je beter voeding kan toedienen hoorEn die zet ik niet onder een negeerknop.
Interessant hoe domheid zich hier verspreiden laat, wel jammer voor een boeiende hobby maar zo blijft er maar weinig van over of je moet zeker weer aan de co2 en mest etc voor wat algen die zijn toch ook gewoon,,planten soorten,,
Napraten van internet is niet aan de orde en na 14 jaar heb ik denk ik genoeg ervaring om bv algen te voorkomen of te minimaliseren.
O ja, op negeren kun je me niet zetten want dat wil niet maar je weet net zo goed als ik dat en grapje op zn tijd moet kunnen en verder verkondig ik denk ik geen/weinig onzin en doe mn best net als de andere leden hier om anderen te helpen.
Maar goed dit was weer off topic en natuurlijk wens ik je toch fijne feestdagen toe
Edit: gelet op de reactie van Nathalie kon zij mn opmerking/grapje wel waarderen