Wat is er nieuw

Gezelschapsbak Thibo

• Onderwerp starter Onderwerp starter Thibo
  • Startdatum Startdatum
T

Thibo

Guest
Hey,

Mijn vorig aquarium had een lek waardoor ik nu een nieuw aquarium heb. Ik heb het nu een 4-tal maanden. Ik ga proberen om minstens elke maand een foto-update te plaatsen. Als iemand tips heeft mag hij/zij het altijd zeggen. Hierbij zet ik de foto's van toen het aquarium net klaar was.

665595_0_82_p50705041.jpg

495775_0_82_p50705061.jpg

476544_0_82_p50705081.jpg

En dit zijn foto's van hoe het aquarium er nu uitziet, zoals je kan zien zitten er ook wat algen op de ramen, maar ik doe deze pas weg als het echt in de weg zit om door het aquarium te kijken omdat de garnalen hun voedsel daaruit halen.

546637_0_82_p61005251.jpg

598487_0_82_p61005211.jpg

Met 4 maanden mogen er wel meer snelgroeiers in, he.

zou er ook een achterwand bij doen

hebben de vissen wat meer een beschut gevoel

Hallo thibo!
Er zitten al mooie rode vuurgarnalen bij. 🙂
Hoeveel corydoras heb je precies zitten?

Elke maand maar! Wij willen minstens elke week een foto update 😛 Het mos groeit wel goed bij jou. Mooie rode garnalen heb je!

Bedankt voor de reactie's, er kunnen inderdaad nog wat snelgroeiers bij maar ik heb niet graag dat de planten door elkaar hangen dus ik ga volgende keer als ik in de winkel kom een drijfplantje nemen.

@roosen: ben ik naar op zoek, maar ik momenteel nog geen gevonden die past.
@freddy fish: Bedankt en nu geen meer, ik had 1 corydora maar die heb ik aan iemand anders gegeven die er nog had want doordat mijn vorige bak lek was gegaan had ik nog maar 1 over.

Thibo zei:
Bedankt voor de reactie's, er kunnen inderdaad nog wat snelgroeiers bij maar ik heb niet graag dat de planten door elkaar hangen dus ik ga volgende keer als ik in de winkel kom een drijfplantje nemen.

@roosen: ben ik naar op zoek, maar ik momenteel nog geen gevonden die past.
@freddy fish: Bedankt en nu geen meer, ik had 1 corydora maar die heb ik aan iemand anders gegeven die er nog had want doordat mijn vorige bak lek was gegaan had ik nog maar 1 over.

welke zoek je
een poster kan je makkelijk op maat snijden met een cuttermes

dat is een goed idee ik zal na de examens een zoeken op internet en afprinten. Daarna volgt zeker nog een nieuwe foto.

afdrukken of uitprinten 😀 Srry, doe pabo en dit soort dingen valt dan op

Bak ziet er leuk uit, al zouden wat meer planten idd niet verkeerd staan. Je kunt beter een achterwandposter halen en deze op maat snijden. Als je er 1 uitprint zul je door het a4 formaat meerdere stukken nodig zijn wat weer niet zo mooi staat. Kijk is bij de lfs voor leuke posters..

Grappig dat je dan zelf een grandioze fout maakt (sms-taal en het ontbreken van hoofdletters en interpunctie buiten beschouwing gelaten):
Killerfish zei:
Kijk is bij de lfs voor leuke posters..

Het is 'eens', niet 'is'. Ik hoop niet dat je het de kindertjes zo gaat aanleren.

Uitprinten is ook een contaminatie. Het is namelijk of uitdraaien of printen...

O wist ik niet. Mijn Nederlands docente liep dit nogal stug te beweren.

Ik heb niks gezegd...

Of spijkers op laag water zoeken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan