Wat is er nieuw

Goede aquariumbouwer gezocht

Formosi

Active member
Lid geworden
8 december 2010
Goedemiddag allemaal,

Voordat ik begin: ik weet niet of zo'n soort topic is toegestaan. Zo niet, sluit hem dan maar 😉.

Ik ga binnenkort op mijzelf wonen en wil daar (natuurlijk) een aquarium hebben. Afhankelijk van de ruimte wil ik gaan voor zo groot mogelijk (voornamelijk diep en hoog) of voor een 80x80x80 aquarium.

Nu wil ik het gelijk goed doen en wil ik niet met slangen achter of naast mijn aquarium werken, maar met doorvoeren door de bodem van het aquarium.

Vandaar mijn vraag: Met welke aquariumbouwers hebben jullie of bekenden / kennissen van jullie goede of minder goede ervaringen?

Ik heb zelf al rond gekeken en merkte dat er voornamelijk in prijs enorme verschillen zijn. Ik merkte bijvoorbeeld dat Aquaria Veldhuis relatief goedkoop is.

Ik ben benieuwd naar jullie opmerkingen,
Michiel

Ja mee eens, de maanvis maakt goede en mooie aquaria, met alle opties die je zelf wilt.

Volgens mij heb ik pas in zon topic gereageerd.
Informeer eens bij aquarium Coenen.

Aquadesign-x.nl is de website van Henk vd Grift en zijn zoon Hugo. Zij bouwen al jaren erg goede aquaria van hout. Vele ontwerpen zijn mogelijk. Het leuke is dat de grotere aquaria lang niet zo zwaar zijn als een volglasaquarium van dezelfde afmetingen. Echte liefhebbers en vakmensen die verstand van zaken hebben.

Voor de bouw van aquaria kan je ook in Enschede terecht bij Veldhuis aquaria. In hun bedrijf en op hun site staan veel voorbeelden van de aquaria die ze gebouwd hebben.
Je geeft maar aan wat je wensen zijn, zij bouwen het voor je.

In IJmuiden kan je terecht bij de Aquariumbouwer. Ik ken zijn bedrijf niet maar zie regelmatig van hem advertenties staan op Marktplaats.

Hobbygroet,
Jos Hut

Oke, bedankt voor de reacties. Excuus dat ik zo laat reageer, het is nogal druk op de zaak 😉

Ik ga er naar kijken! Nog bedrijven die je echt niet moet hebben?

Ik ga ook met Jos mee wat betreft aqua design x. Ze hebben diverse "standaard" bakken die ze maken waaronder ook een van 80 bij 80 bij 78, iets wat bij je wensen past.

Ik kom dagelijks langs hun werkplaats, ze zitten op een paar 100 meter vanwaar ik werk.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan