Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, bij moeders geweest, was beetje nukkig.. :) maar dat zijn we soms wel gewend van haar.
lijkt in dat heel erg op haar moeder, mn oma. als die wat in de kop had moest het ook gelijk gebeuren.

paar broodjes gegeten en nu aan de warme chocomel. Zo ff knutselen met het bouwpakket om een paar uur door te komen,
 
En alles leeft nog van wat er geboren is NicoleE? wat enorm leuk
Ja, 2 van de 3 eitjes waren uitgekomen en die 2 jongen doen het erg goed. Het is jammer dat ik ze uiteindelijk weg moet doen, maar ik kan ze alleen maar aanhouden door ze apart te zetten en dat wordt natuurlijk teveel van het goede. Bij de ouders laten kan niet vanwege onderlinge agressie zodra ze wat ouder worden. Zijn pinnige vogeltjes.


Postnl heeft extra werkdagen tijdens de bsknj-periode (Blackfriday, Sinterklaas, Kerst, NieuwJaar) postbezorgers lopen de maandagen extra
Ik las vorige week dat iemand ook op zondag onverwacht een pakket geleverd kreeg, dus ergens zat het wel in mijn hoofd dat het vandaag zomaar zou kunnen. Dacht er verder niet aan. Dus pakketbezorger zegt dat hij een pakje voor me heeft en ik zeg 'nee bedankt' omdat ik vanmorgen mensen van deur tot deur had zien gaan :DD. Kan hier niet zien wie aanbelt.
Gelukkig was het een volhouder haha.

Van de extra rondes op maandag herinner ik me inderdaad nog van vorig jaar.
 
bedankt' omdat ik vanmorgen mensen van deur tot deur had zien gaan :DD. Kan hier niet zien wie aanbelt.
Gelukkig was het een volhouder haha.

Van de extra rondes op maandag herinner ik me inderdaad nog van vorig jaar.
geen zin in de blijde boodschap? :unsure:
 
geen zin in de blijde boodschap? :unsure:
Nee het licht brandt hier al ;-)

Ze zijn hier ook aan het lopen ivm aansluitingen van glasvezel, heb al 2 keer nee gezegd. Ze vragen of ze binnen foto's mogen maken van de situatie en dat vind ik helemaal een 'no go'. Geen idee wie er van deur tot deur ging vanmorgen hoor.
 
Ik mag PostNL vandaag wel een hele dikke pluim geven.
Ik had een pakket gisteren verwacht maar dat haalden ze niet. Brengen ze me vandaag het pakket, op zondag. Blijkt wel dat ze zich met de feestdagen een slag in de rondte werken!
Ik denk dat die complimenten eerder aan de (pakket-)bezorger toekomen. Ik lees en hoor wel eens over de precisie die men vraagt van die mensen en de tijdsdruk die er op hun worden gelegd.
 
Laatst bewerkt:
Middag.

Ff uitpuffen hoor.
De ramen binnen gewassen boven en beneden.
Boven ook nog lekker uit het raam gehangen om de buitenkant te wassen.
Straks alleen nog even waterverversen.

Vanavond sushi, dus nog wat om naar uit te kijken.
 
Middag.

Ff uitpuffen hoor.
De ramen binnen gewassen boven en beneden.
Boven ook nog lekker uit het raam gehangen om de buitenkant te wassen.
Straks alleen nog even waterverversen.

Vanavond sushi, dus nog wat om naar uit te kijken.
Gauw even gaan zitten! Eraan denken dat het eigenlijk een rustdag is vandaag en hopen dat het snel overgaat, die werklust... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan