Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,233
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
En hier is dan weer een nieuw GMT .

Via de link kun je het oude GMT nog terug lezen:


Tevens is het hier niet toegestaan om een gif te posten en deze zullen worden verwijderd. Hier is een apart topic voor namelijk:

 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 14*C 78% LV
Warmte begint eindelijk weer normaal te worden ook in huis rond de 21/22 graden zo tot kerst met af en toe een beetje water in de nacht (y);)
Maar zal wel weer anders uitpakken vrees ik.
 
Moge Jaap en je kan je wensen schriftelijk indienen hoor.
Al meerdere keren gedaan zelf een verzoek bij de plaatselijke kerk ingediend onder het mom van als jullie toch zo veel herrie maken op zondag met die kerkklok doe er dan wat goeds mee en stuur dit via het gebed naar boven maar niks hoor :cry: geen resultaat.:(;)
 
Avond Marcel.


Hungry Sesame Street GIF
 
Avond Albert en je zult nog wel even aan ze denken de komende tijd denk ik maar inderdaad is wat vrije tijd en ontspanning ook lekker en als het financieel past dan heb je een verstandige keuze gemaakt.
 
Avond tijd voor een kop thee en de voeten omhoog is mooi geweest voor vandaag
Doe je goed Albert pak je rust nu het nog kan (y);)
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 13*C 81% LV
Morgen allemaal op deze kletsnatte dag. :'(:stom:
Wat nou van boven zal het niet zijn komen André
Dus is de waterleiding gesprongen of slang van filter of bak kapot of ben je zelf t water geraakt:eek:
in ieder geval sterkte.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 13*C 81% LV

Wat nou van boven zal het niet zijn komen André
Dus is de waterleiding gesprongen of slang van filter of bak kapot of ben je zelf t water geraakt:eek:
in ieder geval sterkte.

HoiHoi Jaap. Dat is het niet gelukkig. :) Dat probeerde ik al aan te geven met de smiley.​

Het is hier kurkdroog en ik zag gisteren weer duidelijk de maïs verpieteren. Lijkt wel een cactus. Dus de maïskolven zijn ook veel minder dit jaar. De verschillen zijn echt groot tussen beregenen en niet beregenen met een haspel.

De natuur staat letterlijk te schreeuwen om water, niet alleen een klein beetje. Je ziet het ook in De Peel. :(

Maar gelukkig geen probleem met het aquarium. Dus wat dat betreft geen zorgen. :):cool:
 
Misschien kun je je biologische water na het verversen verkopen aan de boeren in de buurt:DD
 
Middag. Luchpauze weer op mn oude werkplekkie in de kantine. Straks nog ff 1,5uur en dan eens thuis kijken of de waterontharder al werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan