Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal.
 
Middag ben op deze zonnige middag.
 
:koffie: zo bak 1 en 2 en 3
Zijn weer fris en schoon.
Nou ja bijna dan voor dat de twee meter weer vol is duurt even mooi tijd voor bakje koffie ;)
 
Middag, we tikken de 27 graden weer aan hier.
 
Middag en hier is het 26 graden.
 
Jammer voor Cambuur maar de punten zitten in de pocket.
 
Tijd voor een bak thee en kastje kijken
Is goed zo voor vandaag fijne avond iedereen
 
Avond Jaap.

Nou mooie voetbalavond zo denk ik en morgen weer tijd voor een spannende MotoGP.

Ik zeg forza Ajax en slaap lekker straks.
 
Goedemorgen, ik zag ze net allemaal lopen me ajaxciden, strakjes vroege vogels op de radio

Dit bakje is nu continu belicht, het heeft wat tijd en fustratie gekost.
Maar buiten is het nog donker.
Ik zie de brandnetels instorten onder het genot van de garnalen,
16622523566591846547407.jpg
het zullen het een honderd plus zijn, plukkend maken ze deze netels binnen een week weg.
Je ziet nooit dat ze een dikke buik hebben ofzo, alleen maar eitjes hangen er bij die grote aan.
 
Moge Jaap. Er gaan buien vallen als ik het zo lees maar hier nog volop zon.
 
Mogge folks, als het meezit gaan we vandaag de planken aan de muur bevestigen maar eerst :koffie:
 
Morge. 22gr hierzo, en Latte Machiatto
 
Middag allemaal en 24 graden.
 
Goedendag alle aanwezigen en niet aanwezigen, al zullen de laatsten de gewenste groet niet opmerken. Waarbij ook hier dus weer overbodige tekst is toegevoegd.
 
Middag ben en de niet aanwezigen lezen je groet later nog wel;)
 
Middag lunch
IMG_20220904_130548.jpg
smakelijk allemaal
Hier wachten tot de wasmachine klaar is dan de laaste bak verversen.
 
Middag luitjes, de planning ging niet door wegens lichamelijk ongemak van manlief dus nu lekker in mijn atelier aan het worstelen met stenen:koffie:
 
Mag ik ze naar jou sturen als ze klachten hebben?:ROFLMAO:
Ja geen probleem want alles beter dan de F1 kijken want dat is weer slaapverwekkend vandaag. Ik hoorde dat ze de volgende race Max een thermoskan koffie mee gaan geven want daar is wel tijd voor:DD
 
Hahha. Heb je weer het standaard antwoord van iemand die vast de laatste 13 ronden niet heeft gezien. Sorry John. ;)

Het werd weer een tactiache zet die bepaalde dat Max won. Blijkt toch dat het op de rijder aankomt, want Russell besliste op laatste moment dat hij de Rode band wilde. en daardoor werd Hamilton van t podium gewipt omdat ook Leclerc dat deed. Huiliton was not amused. Geweldig einde van wat eerst een Walk in the Park zou worden.
 
Ho ho Albert want toen ik het poste waren er nog meer ronden te rijden hoor en ik heb alles gezien maar ja over de 72 ronden gerekend was het niet bar spannend te noemen.
Zonder de SC was het weer een gelopen race met weinig spanning. Maar goed voor jou gelukkig wel een opsteker na de zeperd van PSV natuurlijk;);)

Maar goed het seizoen voor de F1 is al wel gelopen tenzij er hele rare dingen gebeuren en dat zie ik niet gebeuren. Het is zoals Alonso al zei laatst te saai en daar sluit ik me bij aan.
Als Max niet zou rijden en het een ander was die zoveel voorsprong had dan hadden veel kijkers ook deze mening gedeeld maar ja door de koppositie van Max is men uitbundig maar dat wil niet zeggen dat het spannend is dit jaar.

Al met al goed voor Jumbo denk ik en misschien gaan die toch de prijzen nog verlagen:LOL:
 
Avond Antje en dat is nu net iets waar ik niet naar kijk. Het is maar goed dat smaken verschillen want anders keek iedereen naar Linda:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan