Nicolientje-W
Well-known member
Mogge folks

Balcon scene?Ja ammehoela in dit geval inderdaad. Ze hadden het onderdeel trouwens al eens ontvangen maar verkeerde besteld. En levertijd is blijkbaar inderdaad lang.
Ik kan nog steeds niet uit over die vraag waar ik de balkondeur voor gebruik.
Nou, wanneer dit mijn zoon was zou ik meeliften! Die Rasberry's zijn leuke dingetjes om op een vrij simpele manier het programmeren te leren. Vaak de Python taal. Zelf heb ik een aantal ITC dingetjes gedaan waardoor ik kon werken met C en C++ ook te gebruiken met Arduino's en onder meer een eigen aquariumcomputer kon maken. Gewoon doen, Albert!Avond. De zoon heeft zn eerste dag op het Windesheim in Zwolle dr op zitten. Lopen daar 22000 studenten rond.
Hij doet HBO-ICT en komt thuis met een RaspberyPI Incl. hat. Moest nog wel ff een USB naar UTP halen omdat de laptop geen UTP heeft.
En vrijdag heeft ie zn weerstation met Webserver geprogrammeerd zei hij.
Gaat me nu al boven de pet.
Bekijk bijlage 347962

Ik snap niet dat je die meeneemt voor bij de waterkant want ik kan wel wat lekkerders bedenkenPaar maden gehaald om vanavond even een paar uurtjes te relaxen aan de waterkant

Nou binnen nog... maar dat zal de komende dagen wel gebeuren. Las alleen net dat het hier vandaag toch nog 27 graden en zonnig gaat worden.Moge Jaap en Nicole en het is lekker afgekoeld in ieder geval.
😉Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.