Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen van de Trigon Jaap maar ja hij was al aardig op leeftijd.
 
Middag luitjes, hier spookte het flink vannacht en is er een flinke plons water gevallen (25 mm) zometeen d ekranten in de polder gaan bezorgen maar eerst :koffie:
 
Nou aanstaande dinsdag gaan ze starten met de renovatie hier dus dat wordt 5 weken in de bende zitten. Vijf weken lang alles van links verplaatsen maar ja het moet maar even.
 
Volgens mij moet ik nu nog meer op mn hoede zijn.

 
Tja gas is niet meer te betalen dus deze kan ook wel weg
IMG_20220907_153237.jpg
:DD:DD;)
Oud ijzer prijs is redelijk toch weer een week droog brood als het mee zit :juggle:;)
 
Middag, lekker broeierig en en wat stapelwolkjes her en der. Paar maden gehaald om vanavond even een paar uurtjes te relaxen aan de waterkant.
Heerlijk zulke dierenliefhebbers, zelfs de maden kunnen lekker rusten aan de waterkant!:):)
 
Heerlijk zulke dierenliefhebbers, zelfs de maden kunnen lekker rusten aan de waterkant!:):)
Wijze woorden en dat is beter dan die lui die de maden verdrinken aan de waterkant:LOL::p

:oopss:Bekijk bijlage 348016
Denk je even voor het eten het behang er af te halen gelijk bij de eerste baan komt de halve muur mee:eek::help:
Waarom heb je ook niet eerst gevraagd of ik je kon komen helpen:juggle:
 
Ehh binnen monds gedaan aangevuld met wat andere termen :madd::6;)
Daar kan ik me alles bij voorstellen, zelfs hier viel er eentje uit mijn mond.
Mogelijk valt nu de muur echt i.p.v. alleen het stuc werk... :):);) Wij hebben een dik boek waarin het verhaal van Sodom en Gomorra, steden waar de muren ook vielen omdat de mensen daar naast andere dingen die niet deugden mogelijk ook vloekten.... Ik weet het niet...
 
Mogelijk valt nu de muur echt i.p.v. alleen het stuc werk... :):);) Wij hebben een dik boek waarin het verhaal van Sodom en Gomorra, steden waar de muren ook vielen omdat de mensen daar naast andere dingen die niet deugden mogelijk ook vloekten.... Ik weet het niet...
Dat boek had Jaap dus niet gelezen:):)
 
Avond Marcel en alle andere aanwezigen.
 
Avond, hier vannacht ook een lekkere lichtshow met regen. En nu ging het weer behoorlijk recht omlaag het vocht wat de natuur goed gebruiken kan.
1F9CE4FD-12AB-4F83-9CF9-5204E1EF0258.png
 
Avond Albert.

Leuke pot voetbal tot nu toe .
 
Ja en dat voor 514,60€ per maand koopje zeg ik :rolleyes:

Wel gelezen vermoed ik zo maar al weer vergeten vrees ik :eek:;)ach ja zal met de leeftijd te maken hebben;)
Dat is spot goedkoop Jaap.

Dan zou ik ook lekker blijven zitten.
 
Goedenavond allemaal,

Net een extern filter vervangen bij een stabiele 27.5 graden binnen.
Wel goed voor de lijn: je valt lekker snel af van al het zweten🥵

Ja en dat voor 514,60€ per maand koopje zeg ik :rolleyes:

Wel gelezen vermoed ik zo maar al weer vergeten vrees ik :eek:;)ach ja zal met de leeftijd te maken hebben;)
Met die muren, is dat inclusief of exclusief een tochtsubsidie?:p
 
Goedemorgen :sleep::chef::coffee::coffee:
Andijk ⛈️ 17*C 97% LV
 
Mogge. @ work tot 14:30
 
Wij laten onze tuin bevochtigen. Net zoals meerderen die daar dus blij mee kunnen zijn na deze droogte periodes. Ons bijna sub-tropische klimaat biedt na de droge- eindelijk een aanvang van de natte moesson. Al schijnen daar ook weer mogelijke nadelen aan te kunnen kleven. In ieder geval een fijne dag gewenst!
 
Middag allemaal en hier is het een regenachtige dag maar met een aangename temperatuur en de tuin lijkt er blij mee te zijn.
 
Middag. Ff paar broodjes weg stouwen en dan nog 1,5uur ronddolen door de hal. Daarna aan t gebak en ander lekkers….,

🍰🥂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan