Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal en ja ik verstuur dit niet met een laptop uit China of Taiwan maar een die gewoon hier bij de BCC wegkomt:deal:
 
Goedenavond allemaal,
Het weekend is begonnen🥳

Net twee platy's opgehaald bij een collega die er van af wou (geadopteerd).
Twee kleine blauwe prukies van hooguit 1 cm, kan nog niet duidelijk een geslacht ontdekken.
 
Een goede vroege zaterdagochtend.
 
Goedemorgen op deze regenachtige dag.
 
Goedemorgen, regen? Nee hier doet de zon een poging om door de wolken te komen,

gisteravond bruiloft van collega gehad. Mooi feest met een deejay, dus vanaf 9 tot 1 zaten dr niet veel meer op de stoel.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ⛅ 16*C 96% LV
 
Mogge folks, helaas de kunstmarkt af moeten zeggen wegens prive-omstandigheden dus vandaag een beeldhouwdagje :koffie:
 
Moge binnenkomers en het levendvoer is in huis. Flink bewolkt maar droog.
 
Middag smakelijk lunch allemaal
Even in de postzegel tuin geweest.
IMG_20220910_120346.jpg
IMG_20220910_120352.jpg

Hoef met niet te vervelen morgen.
 
Middag, heerlijk zonnetje hier en bijna 20gr. Wasmachine en droger aan. En nog stroom overschot, ruim 1,8Kw geeft de meter aan.
CA725BB2-980A-4D36-BC9B-C9E24F24A7D2.jpeg
 
Middag heren en hier hele lichte miezerregen momenteel.
 
Breaking. Nyck de Vries vakt dit weekend in bij Williams voor Alexander Albon. Ben geen fan van die Nyck, maar 2 Nederlanders in de F1 is wel leuk. 1 vooraan t veld en 1 achteraan? Morgen weten we meer.
 
O dat wisten we in Grunn al 12 minuten hoor:DD:DD

Nou ja leuk voor de trein daar. Een trekt de wagons en de ander mag ze duwen:ROFLMAO::ROFLMAO:

 
Na een knutselmorgen, ik heb hoesjes gemaakt voor mijn minidisc verzameling, wens ik jullie allemaal een goede... ja, middag toe!
 
Goedenavond,

waar aquariumverlichting al niet goed voor is. De Chihiros met BT dimmer die ik boven de Cube 60 had, ligt nu op de Montana binnenvolière. Met dit sombere weer hebben de vogeltjes toch licht in de duisternis en ze lijken er echt van te genieten. Lamp staat maar op 55% :rolleyes:, meer dan zat zo te zien. Uiteraard blijft dat licht nu dagelijks op vaste tijden aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan