Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een stigmatisatie weer laat ze het maar niet lezen voordat je het weet krijg je geen rijsttafel meer 😆
Ik neem altijd bami dus dat zit wel goed dan:DD

Middag :koffie:

Middag folks alle voorbereidingen voor de kunstmarkt morgen zijn klaar nu kan ik zo de boel morgenochtend inladen en gaan met die banaan, onee auto :DD

Ik weet niet hoor. Maar staat made in China……
Alles komt uit China… ook John zn telefoon of jouw warmtepomp.

Laatst bewerkt:
Nee hoor want onze telefoon komt uit de winkel uit de stad🤣🤣

Avond allemaal en ja ik verstuur dit niet met een laptop uit China of Taiwan maar een die gewoon hier bij de BCC wegkomt:deal:

Wat een stigmatisatie weer laat ze het maar niet lezen voordat je het weet krijg je geen rijsttafel meer 😆
Als je eens wist hoeveel rijsttafels ik al besteld heb. Maar ik heb nog steeds geen tafel van de Chinees.

Die laatste is made in UK.
Maar er zullen vast wel wat chips en etc uit china in zitten……

Goedenavond allemaal,
Het weekend is begonnen🥳

Net twee platy's opgehaald bij een collega die er van af wou (geadopteerd).
Twee kleine blauwe prukies van hooguit 1 cm, kan nog niet duidelijk een geslacht ontdekken.

Als je eens wist hoeveel rijsttafels ik al besteld heb. Maar ik heb nog steeds geen tafel van de Chinees.
Die tafel moet je ook zelf ophalen marcel:DD

Avond binnenkomers.

Goedemorgen.

Een goede vroege zaterdagochtend.

Moge Albert.

Goedemorgen op deze regenachtige dag.

Goedemorgen, regen? Nee hier doet de zon een poging om door de wolken te komen,

gisteravond bruiloft van collega gehad. Mooi feest met een deejay, dus vanaf 9 tot 1 zaten dr niet veel meer op de stoel.

Goedemorgen :koffie:
Andijk ⛅ 16*C 96% LV

Mogge folks, helaas de kunstmarkt af moeten zeggen wegens prive-omstandigheden dus vandaag een beeldhouwdagje :koffie:

Moge binnenkomers en het levendvoer is in huis. Flink bewolkt maar droog.

Middag allemaal.

Middag smakelijk lunch allemaal
Even in de postzegel tuin geweest.
IMG_20220910_120346.jpg
IMG_20220910_120352.jpg

Hoef met niet te vervelen morgen.

Middag, heerlijk zonnetje hier en bijna 20gr. Wasmachine en droger aan. En nog stroom overschot, ruim 1,8Kw geeft de meter aan.
CA725BB2-980A-4D36-BC9B-C9E24F24A7D2.jpeg

Middag heren en hier hele lichte miezerregen momenteel.

Breaking. Nyck de Vries vakt dit weekend in bij Williams voor Alexander Albon. Ben geen fan van die Nyck, maar 2 Nederlanders in de F1 is wel leuk. 1 vooraan t veld en 1 achteraan? Morgen weten we meer.

Je bent gewoon jaloers…..🙂

Na een knutselmorgen, ik heb hoesjes gemaakt voor mijn minidisc verzameling, wens ik jullie allemaal een goede... ja, middag toe!

Goedemiddag allemaal,
Veel succes met de wedstrijd Antje🙂

Middag folks, onderstaand beeld ingestuurd voor een kunstwedstrijd, mij benieuwen
Bekijk bijlage 348140
Dat zit wel goed want een portret van mij trekt veel bekijks🤣

Middag WJ en hier volop zon momenteel.

Avond.

Goedenavond,

waar aquariumverlichting al niet goed voor is. De Chihiros met BT dimmer die ik boven de Cube 60 had, ligt nu op de Montana binnenvolière. Met dit sombere weer hebben de vogeltjes toch licht in de duisternis en ze lijken er echt van te genieten. Lamp staat maar op 55% 🙄, meer dan zat zo te zien. Uiteraard blijft dat licht nu dagelijks op vaste tijden aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan