Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge NicoleE.

Hier aan het wachten op de woningbouw om een slot te laten vervangen, zou om 11:00 uur hier zijn...
 
Moge Nicole. Hier zijn we de halve woonkamer aan het leeghalen vanwege de asbestsanering morgen. We krijgen van de woningbouw 5 weken lang elke dag minimaal 7 uur gratis vertier:rolleyes:
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Nou Antje, ik hoop dat ze inmiddels geweest zijn bij je.
Nu zit ik te wachten op het opnieuw kitten van de douchebak. Benieuwd hoe laat ze er zijn. Ze zijn hier soms zelfs vroeger.
 
Nou hij is nog niet geweest, alstie om 13:00 uur er nog niet is, heeftie pech gehad want we moeten ook nog andere dingen doen (expositie inrichten en boodschappen doen).
Kan je dat niet zelf kitten dan?
 
Nou hij is nog niet geweest, alstie om 13:00 uur er nog niet is, heeftie pech gehad want we moeten ook nog andere dingen doen (expositie inrichten en boodschappen doen).
Kan je dat niet zelf kitten dan?
ALs er dan waterschade richting onderburen is ben ik aansprakelijk dus laat hen het maar fijn doen.
Ze maakten er al een punt van toen ik aangaf geen haast te hebben. Alsof die kit van de een op andere dag los is gaan zitten natuurlijk
 
Nou we hebben uiteindelijk maar met de woningbouw gebeld maar de betreffende monteir had prive-issues waardoor die niet komt vandaag, nu komtie morgen
 
Moge Nicole. Hier zijn we de halve woonkamer aan het leeghalen vanwege de asbestsanering morgen. We krijgen van de woningbouw 5 weken lang elke dag minimaal 7 uur gratis vertier:rolleyes:
Jij valt ook altijd met de neus in de boter!
 
Middag mannen en vrouwen.
ze doen t lekker hier op het dak, en dan schijnt de zon er nog niet eens vol op.

FB345B1F-2076-49A4-8BCD-E817E9DA529C.jpeg
 
Goeieavond luitjes, inmiddels een tussendoortje uitgekozen om als beeld te maken want zit even vast met het andere beeld maar eerst :koffie:
 
Avond Antje en vervelend dat je vast zit zeg en ik hoop dat je snel los zal zijn:ROFLMAO:
 
Avond Antje en vervelend dat je vast zit zeg en ik hoop dat je snel los zal zijn:ROFLMAO:
Goeieavond luitjes, inmiddels een tussendoortje uitgekozen om als beeld te maken want zit even vast met het andere beeld maar eerst :koffie:


Anders heeft John nog een paar bouwvakkers, die weten wel raad met een vastzittend steentje…..
 
Ja goeie ik reis wel ff af naar Gruun met die stenen :ROFLMAO:
Deze week komt sloopbedrijf KlompJan hier dus die weten er vast wel raad mee:DD.
Die hebben de douche ook vorig jaar gedaan en we konden daarna zo vanuit de douche de 2 slaapkamers inkijken dus die weten van wanten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan