Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Nicole. Hier zijn we de halve woonkamer aan het leeghalen vanwege de asbestsanering morgen. We krijgen van de woningbouw 5 weken lang elke dag minimaal 7 uur gratis vertier🙄

Nou Antje, ik hoop dat ze inmiddels geweest zijn bij je.
Nu zit ik te wachten op het opnieuw kitten van de douchebak. Benieuwd hoe laat ze er zijn. Ze zijn hier soms zelfs vroeger.

Nou hij is nog niet geweest, alstie om 13:00 uur er nog niet is, heeftie pech gehad want we moeten ook nog andere dingen doen (expositie inrichten en boodschappen doen).
Kan je dat niet zelf kitten dan?

Nou hij is nog niet geweest, alstie om 13:00 uur er nog niet is, heeftie pech gehad want we moeten ook nog andere dingen doen (expositie inrichten en boodschappen doen).
Kan je dat niet zelf kitten dan?
ALs er dan waterschade richting onderburen is ben ik aansprakelijk dus laat hen het maar fijn doen.
Ze maakten er al een punt van toen ik aangaf geen haast te hebben. Alsof die kit van de een op andere dag los is gaan zitten natuurlijk

Middag mannen en vrouwen.
ze doen t lekker hier op het dak, en dan schijnt de zon er nog niet eens vol op.

FB345B1F-2076-49A4-8BCD-E817E9DA529C.jpeg

Ja goeie ik reis wel ff af naar Gruun met die stenen 🤣
Deze week komt sloopbedrijf KlompJan hier dus die weten er vast wel raad mee:DD.
Die hebben de douche ook vorig jaar gedaan en we konden daarna zo vanuit de douche de 2 slaapkamers inkijken dus die weten van wanten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan