Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag wil ik dit ochtend groet ritueel aanvullen met mijn persoonlijke deel: Goedmorgen allemaal!
 
Deze week komt sloopbedrijf KlompJan hier dus die weten er vast wel raad mee:DD.
Die hebben de douche ook vorig jaar gedaan en we konden daarna zo vanuit de douche de 2 slaapkamers inkijken dus die weten van wanten.
Hetgeen nu natuurlijk ook weer zorgt voor een geheel nieuwe kijk op het leven...:):);)
 
Goedenmiddag. Nog 105 minuutjes aan de arbeid en dan op fietsie naar huis.
 
Middag Albert en nu nog maar 90 min.
 
Middag Jaap en goede laat ik achterwege met de bende waar ik inzit.
 
Middag Antje. lekker geregeld hier. Met de asbestsanering zouden we 1 nacht elders verderop in de straat slapen en ja daar aangekomen staat er maar 1 bed voor 2 mensen dus de kids moesten denk ik in de schuur. We zijn thuis en blijven vannacht hier.
Wat een domme fout van de woningbouw en excuus kon er na mn klacht niet eens af.
 
Goedemorgen

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan ;)

1663126981601.jpeg


4 Weken geleden aangeplant, draait al wat langer. Nope, geen album.
 
Nou nou, ik heb het balkon al een beurt gegeven en de hond ligt nog stevig opgedraaid te slapen. Volgens mij weet ze dat het behoorlijk regent en heeft ze zich daarom nog eens omgedraaid šŸ’¤
 
Mogge folks, leuk bakkie NicoleE:koffie:
Thanks! Is de oude Fusion. Mooiste stukje momenteel op de foto. Is verhuisd geweest en weer terug. Grootste deel van de tijd met een dikke klaag vaseline op de kit in het donker gestaan, uit de zon!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan