Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dan zou NL echt een eenheidsworst zijn en inmiddels weten we allemaal dat dat dan toch minimaal een vegetarische worst moet zijn
 
Avond
Tijd voor kop thee
fijne avond allemaal
 
Goedemorgen
Dat was een onrustige nacht. Ik hoorde een hoornaar op de slaapkamer, iedere keer als het licht uit was. Licht aan en ik kon hem niet meer vinden.

Met mijn spullen naar de woonkamer verkast en op de bank geslapen, nou ja…. Wat heet slapen…
 
Moge Nicole en dat soort gespuis kan je slaap flink verstoren.
 
Goedemorgen
Andijk ⛅ 13*C 94% LV
Waardeloos Nicole wel horen en niet vinden
Sterkte vandaag met vinden en als nog :sleep:
 
Goedemorgen en hier al 20 graden met de zon.
 
GROOT NIEUWS*******GROOT NIEUWS********GROOT NIEUWS

Het wordt vandaag een warme en klamme dag!
(Aankondiging als zoals tegenwoordig kennelijk normaal op TV... Bijvoorbeeld Shownieuws waar ik per ongeluk op klikte...)
Goedemorgen trouwens.
 
Moge Ben en weet je wat pas groot nieuws is? Dat is in dat geval in mn onderboek naar buiten ga:DD:DD
Underwear Love GIF by Hope is Sincere
 
Middag allemaal. Het is hier nog maar 26 graden dus de lange broek houden we maar aan:deal:
 
Moge Ben en weet je wat pas groot nieuws is? Dat is in dat geval in mn onderboek naar buiten ga:DD:DD
Underwear Love GIF by Hope is Sincere
GROOT NIEUWS**********GROOTNIEUWS**********GROOTNIEUWS

Groninger dreigt om in onderbroek naar buiten te komen. Instellingen menen dat dit soort problemen ontstaan door plaatsgebrek!
 
[rant]

Nou ja zeg... in maart reparatieverzoek balkondeur gedaan. Nog niet opgelost en zelfs van de regen in de drup geraakt.
Vandaag voor de derde keer hierover de verhuurder gebeld, krijg ik de vraag of herstel momenteel echt nodig is gevolgd door de brutale vraag waarvoor ik de balkondeur gebruik?
Als het niet zo triest was geweest had ik gezegd om open en dicht te doen.

Momenteel zouden alle levertijden lang zijn en ik moest wat meer geduld hebben?

[/rant]
 
GROOT NIEUWS**********GROOTNIEUWS**********GROOTNIEUWS

Groninger dreigt om in onderbroek naar buiten te komen. Instellingen menen dat dit soort problemen ontstaan door plaatsgebrek!
Ze zeggen niet voor niks dat de meeste gekken buiten de GGZ lopen
 
Middag
[rant]

Nou ja zeg... in maart reparatieverzoek balkondeur gedaan. Nog niet opgelost en zelfs van de regen in de drup geraakt.
Vandaag voor de derde keer hierover de verhuurder gebeld, krijg ik de vraag of herstel momenteel echt nodig is gevolgd door de brutale vraag waarvoor ik de balkondeur gebruik?
Als het niet zo triest was geweest had ik gezegd om open en dicht te doen.

Momenteel zouden alle levertijden lang zijn en ik moest wat meer geduld hebben?

[/rant]
Welkom in het land van vergeet tonijn en bv Nederland waar de oorlog in Oekraïne voor materialen en personeel te kort zorgt :juggle:
Althans dat willen zo ons doen geloven.:stom::6
 
Middag

Welkom in het land van vergeet tonijn en bv Nederland waar de oorlog in Oekraïne voor materialen en personeel te kort zorgt :juggle:
Althans dat willen zo ons doen geloven.:stom::6
Ja ammehoela in dit geval inderdaad. Ze hadden het onderdeel trouwens al eens ontvangen maar verkeerde besteld. En levertijd is blijkbaar inderdaad lang.
Ik kan nog steeds niet uit over die vraag waar ik de balkondeur voor gebruik.
 
Middag, al bijna 30gr hierzo. Lekker om niet meer te hoeven werken vandaag.
39CE1C1C-D1F2-4314-9130-EF229244AA18.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Middag Albert en ja na morgen is het gebeurt met de hoge temp en wordt het wat aangenamer vertoeven voor velen.
 
Middag, wandeling gedaan en onderweg langs de apotheek voor een nieuwe voorraad medicijnen. Maar de zon is erg hot, dus op fiets was een beter idee achteraf. Maar ja, achteraf is mooi wonen zeggen we hier dan,
 
Wij zeggen altijd : achteraf kijkt men een koe in zijn hol.

Middag folks vandaag d eplanken opgehangen die we eigenlijk gisteren zouden ophangen, nu :koffie: en eens nadenken over het avondeten
 
Goedenavond medevisfanaten,
Eerste werkdag na de vakantie en Kootje Nonnen wat was het warm vandaag🥵
Ondertussen ff moed verzamelen om zo eten te koken.
 
Avond. De zoon heeft zn eerste dag op het Windesheim in Zwolle dr op zitten. Lopen daar 22000 studenten rond.

Hij doet HBO-ICT en komt thuis met een RaspberyPI Incl. hat. Moest nog wel ff een USB naar UTP halen omdat de laptop geen UTP heeft.
En vrijdag heeft ie zn weerstation met Webserver geprogrammeerd zei hij.
Gaat me nu al boven de pet.
AE4CA49F-FE6F-40D9-B138-864BC71EF0DC.jpeg
 
Avond Albert en wij houden de jeugd niet meer bij met de pc en alle techniek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan