Goede planten webshop


Fishman

Well-known member
Lid geworden
15 februari 2020
Berichten
221
Leeftijd
22
Hallo ik ben opzoek naar een webshop in nederland die aquarium planten verkoopt met een zo groot mogelijk assortiment en goede kwaliteit planten.
Iemand goede webshops?
 
Ja had die ook gezien maar weet niet of die goede kwaliteit hebben
 
Kleine tip als je gaat bestellen dan wel zorgen dat je dat ruim voor het weekeinde doet want planten die nu een paar dagen stil staan in het bezorg proces die wil je niet hebben met deze temperaturen.
Zou het zelf zo en zo afwachten tot de boel weer wat aangenamer is goed voor plant en mens. ;)
 
Kleine tip als je gaat bestellen dan wel zorgen dat je dat ruim voor het weekeinde doet want planten die nu een paar dagen stil staan in het bezorg proces die wil je niet hebben met deze temperaturen.
Zou het zelf zo en zo afwachten tot de boel weer wat aangenamer is goed voor plant en mens. ;)

ja doe ik ook hoor. Heb er toch geen haast mee.
 
Ja had ik ook gezien maar vind het een vage website als ik eerlijk ben.
Een heel belangrijke tip:

Kijk eerst wat je kan en wilt bieden qua hardware. Zoals bijvoorbeeld; verlichting, al of niet CO2 toevoeging. En daar pas je de plantenkeuze op aan. Dit doe door vooraf te googelen wat die keuze zou vragen. Koop je namelijk die prachtige rode plant die intensieve belichting én toegevoegd CO2 vraagt maar je kan of wilt dit helemaal niet bieden dan loop je tegen teleurstellingen én alg problemen aan!
 
Ik heb enkele platen via https://www.aquarium-planten.com/, zit in het Westland. Volgens mij kan je ze zelf ook nog fysiek bezoeken als je de behoefte zou hebben. Ik moest een speciale plant hebben en zij hadden die. Goede kwaliteit, groeit goed en snel.

Aquariumplantsonline bestel ik ook spullen maar tot dusverre geen planten, maar wel betrouwbare site.

Gr
Stefan
 
Een heel belangrijke tip:

Kijk eerst wat je kan en wilt bieden qua hardware. Zoals bijvoorbeeld; verlichting, al of niet CO2 toevoeging. En daar pas je de plantenkeuze op aan. Dit doe door vooraf te googelen wat die keuze zou vragen. Koop je namelijk die prachtige rode plant die intensieve belichting én toegevoegd CO2 vraagt maar je kan of wilt dit helemaal niet bieden dan loop je tegen teleurstellingen én alg problemen aan!

Heb ik al gedaan heb alles al aangeschaft het is een high tech set up met dure rgb verlichting en co2 dus ben goed voorbereid en heb al de benodige ervaring
 

Terug
Bovenaan