Goede waterwaardes?


Dat gaf ik al een paar keer aan, Carbo laat zich niet meten en beïnvloed ook geen overige waarden.

Volgens de verpakking van de easycarbo zelf, zou de kh met 1 toe moeten nemen bij dagelijks gebruik van de aanbevolen hoeveelheid easy carbo.
 
Even een overzichtje van de bak. Het gaat om een verdeelde betta bak met dus weinig vervuiling door bewoners, en dus “verplichte” toevoeging van plantenvoeding zoals nitro.

ik vind ondertussen het belgisch groen een enorm mooie groene kleur krijgen! Alleen vlak bij de bodem blijft het lastig, dit kan eventueel te maken hebben met de lage lichtwaarde die de onderkant van de bak bereikt? Volgens SF heeft de lamp die er boven hangt een par van 41,04 op een diepte van 20 cm, en de bak is 30 cm diep, dus ik verwacht een lage parwaarde bij de bodem. Gebruik ook voornamelijk planten met een lage lichtbehoefte.



filteruitstroom is via een diy pvc buis met gaatjes erin door de verdeler heen geleid zodat het water goed kan circuleren, het tussenmateriaal is een pvc/polycarbonaat placemat van de xenos met een rand/frame van plastic bindruggen.
 

Bijlagen

  • 274B732F-DEC8-4504-B297-E409FB88BB86.jpeg
    274B732F-DEC8-4504-B297-E409FB88BB86.jpeg
    167.5 KB · Weergaven: 63

Terug
Bovenaan