Goedemiddag!


S

Sookie

Guest
Goedemiddag allemaal!

Ik sluit me bij jullie forum aan omdat er bij ons thuis sinds een maand ongeveer een tropisch aquarium staat van 50 liter. Dat heeft mijn dochter van negen van haar oma cadeau gekregen. Er valt duidelijk genoeg te leren, dat kom ik graag hier doen. Gelukkig is er vlak bij ons huis een fijne winkel waar we al heel wat hebben gekregen. Inmiddels hebben we drie garnalen, vier kardinaal tetra's (daar komen er nog drie van bij als ik zeker weet dat dat een goed idee is), twee honing gourami's en een Ancistrus algeneter. Het lijkt erg goed te gaan op het moment.

groeten!
 
Inmiddels hebben we drie garnalen, vier kardinaal tetra's (daar komen er nog drie van bij als ik zeker weet dat dat een goed idee is)
Mij is verteld dat kardinaal Tetra's, garnalen durven eten/verscheuren? Verbeter mij indien fout!
 
Welkom.
Even goed informeren voor de goeramies.
Denk dat het aquarium krap is.
 
O jee, dat voorspelt macabere taferelen. Ik zal het even in de gaten houden. Anders breng ik de garnalen terug, ik zou niet willen dat de opgevreten worden. Zelfde geldt voor de gourami's als het te krap is, gaan ze terug, te zielig.
 
Een hartelijk welkom op dit forum nog Sookie! :petjeaf:
Goed dat je jezelf hebt aangemeld en hier terecht wilt met je vragen er komt inderdaad meer bij kijken dan een bak water met een vis er in en af toe wat voeren. Goed dat je jezelf even inleest.
 

Terug
Bovenaan