Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel.
 
Goedemorgen :koffie:
 
Moge Jaap.
 
Goedemorgen
 
Ik zeg alvast goedemiddag.
 
Mogguh. Op huis an want het is bijna MIDDAG!
 
Middag Albert.
 
Mooi hoor al die groetwensen! En dat élke dag weer. Nou, hier komt de mijne; goedendag allemaal!
 
Nou, gaat lekker hier thuis, na de vrouwe des huizes nu ook de zoon des huizes die positief testte vanmorgen. liep gister al rond dat ie zich niet lekker voelde. Heb ze beide maar een verdieping of 2 omhoog gestuurd.
Zo eerst eens richting Aldi voor wat boodschappen om de voorraad aan te vullen.
 
Middag

Ja Albert het spreekwoord zegt niet voor niets waar je mee omgaat wordt je mee besmet :'(
Sterkte maar daar en denk om je zelf
 
Nou, gaat lekker hier thuis, na de vrouwe des huizes nu ook de zoon des huizes die positief testte vanmorgen. liep gister al rond dat ie zich niet lekker voelde. Heb ze beide maar een verdieping of 2 omhoog gestuurd.
Zo eerst eens richting Aldi voor wat boodschappen om de voorraad aan te vullen.
Was de ega nog niet in isolatie dan Albert? Als er hier een besmet is dan schop ik die gelijk 64 verdiepingen omhoog:DD
Ik hoop dat je er vrij van blijft Albert.
 
Was de ega nog niet in isolatie dan Albert? Als er hier een besmet is dan schop ik die gelijk 64 verdiepingen omhoog:DD
Ik hoop dat je er vrij van blijft Albert.
Jawel hoor, sinds donderdag wel. Maar toch heeft Erik het overgenomen.
 
Ja vaak hou je het niet tegen Albert en zijn huisgenoten al besmet of komen in aanraking met zaken die de patient heeft aangeraakt.
 
Middag....
Wat een regen hier in belgisch limburg :regen:
 
Middag Marc en hier overwegend zonnig tot nu toe. Komt nu wel iets meer bewolking maar we hebben nog geen klagen.
 
Middag Marc en hier overwegend zonnig tot nu toe. Komt nu wel iets meer bewolking maar we hebben nog geen klagen.
Dan hebben jullie wat beter weer,
hier regent het al continu van deze morgen.
 
Middag Marc en het betrekt wel als maar meer maar het is nog droog.
 
Nou, gaat lekker hier thuis, na de vrouwe des huizes nu ook de zoon des huizes die positief testte vanmorgen. liep gister al rond dat ie zich niet lekker voelde. Heb ze beide maar een verdieping of 2 omhoog gestuurd.
Zo eerst eens richting Aldi voor wat boodschappen om de voorraad aan te vullen.
En dat alles na de afschaffing van de test en vaccinatie verplichtingen en het afstand houden, of juist daardoor? Afijn , beterschap allemaal!
 
Avond allemaal.
 
Een goedenavond toegewenst aan u allen.
 
Ja erg rustig dus ik zeg tot morgen en slaap lekker.
 
Avond.

Zo de slaapkamer is nu behangklaar.
Alle rauhfaser is eraf.

Gelukkig komt morgen de aannemer met 2 man sterk. Heb wel even behoefte aan wat extra info.
Enexis komt morgen ook de 3 fase aansluiten.
Tot zover het positieve nieuws.

Ik mis nog een cameraploeg van sbs.
Want een aflevering bouwval gezocht kan wel gevuld worden.

Gelukkig dat het al sinds gisteren regent. Want nu liepen de druppel langs de electra in de technische ruimte.
Morgen met de aannemer overleggen of we het als verborgen gebrek aanmelden.
Dan de VEH en DAS er maar op zetten.

Ze zeggen wel eens dat je eens een uitdaging aan moet gaan. En dat je daar sterker uit komt.
Laat ik het hopen.

Wordt vervolgd.
 
Goedemorgen allemaal en veel sterkte met de werkzaamheden Marcel.
 
Aloha allen
 
Aloha.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Moge Corne.
 
Goedemiddag,
@biljoenblik heel veel sterkte de komende tijd. Is een heftige periode zoals ik nu lees.
En gisteren regende het niet een beetje! Dus waarschijnlijk geluk dat je kon zien dat ergens water lekte. Beter nu dan...
 
Middag.
 
Middag luitjes.
 
Geen sneeuw hier! Maar dit wordt niet gezien als een gemis. Een niet gegeven groetwens, dat kan wél een gemis zijn. Dus wens ik jullie allemaal een fijne dag, of wat er nog van over is, toe!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan