Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge JW en je bent mooi optijd weer.
 
Moguh John,
Vandaag is weer een normale werkdag, dus dan gaat de wekker weer lekker vroeg af😴
Wat is vroeg, en wat is normaal. Ik was om kwart voor 6 dr al uit en ff gewerkt tot half 9.
straks naar begrafenis van een neef. En de rest vd dag vrijaf. hoefde vd werkgever niet weer te komen vandaag,
zo kan t ook.
 
Moge Albert en sterkte straks.
 
Wat is vroeg, en wat is normaal. Ik was om kwart voor 6 dr al uit en ff gewerkt tot half 9.
straks naar begrafenis van een neef. En de rest vd dag vrijaf. hoefde vd werkgever niet weer te komen vandaag,
zo kan t ook.
Gecondoleerd en sterkte vandaag!
 
Moge Albert en sterkte straks.
Dank John. Blijft lastig zo jong. Bijna 56 jr, zelfde gehad als wat ik had, maar ik ben er gelukkig uitgekomen Zonder verdere ’schade’ zullen we maar zeggen, afgezien van een 1,5 pilletje per dag.
 
Dank John. Blijft lastig zo jong. Bijna 56 jr, zelfde gehad als wat ik had, maar ik ben er gelukkig uitgekomen Zonder verdere ’schade’ zullen we maar zeggen, afgezien van een 1,5 pilletje per dag.
Ja triest op die leeftijd hoor en de een heeft meer geluk dan de ander met de gezondheid.
 
Middag JW en ik ging me hier bijna alleen voelen:DD
 
Met al die morgen, middag, avond of gewoon dag groeten. Is deze GDT topic al weer snel vol en moet ze vervangen worden. Maar natuurlijk, zo heb ik begrepen, alleen met het goedvinden van @sailjo!
Om die vervolmaking van genoemd topic te versnellen voeg ik die van mij erbij:

GOEDENDAG ALLEMAAL!!!
 
Middag.

Het werk kan beginnen….

5A49CF61-482B-4B31-90A3-2C99DF5B9C82.jpeg
 
Middag Albert en ik gooi gelijk mijn goedenavond er maar even in😉
 
Goed…. Het is weer zo’n dag las ik net op een YT kanaal in de chat..
23 februari is het hondenkoekjes dag. Dus Dog liefhebbers… heb je er al om gedacht?
 
Nou het is voor Sky elke dag hondenkoekjesdag:DD
 
Avond

Vanmorgen ging hier weer eens het brandalarm in alle appartementen en gemeenschappelijke ruimtes af en uitzetten lukte niet, begon steeds weer te loeien in mijn gang. Dus dit was geen loos alarm.

Hond onder de arm, telefoon en jas gegrist en naar buiten. Rook onderweg naar buiten smeul/fik. Dus daar stond ik dan beneden, buiten.
Geen van de buren te bekennen. Stond op het punt om 112 bellen, toen een voordeur open ging, een slaperige kop om de hoek werd gestoken en het "maar" gebakken eieren bleken te zijn die vergeten waren.

Je kunt je niet voorstellen hoe al die brandmelders samen klinken, in ruimtes waar je elkaar sowieso al niet kunt verstaan omdat het daar zo hol klinkt. Het zijn er minimaal 5 tegelijk en dan nog 6 stuks bij iedereen in de gang. En je hoort ze allemaal en daardoor klinkt het als 1 lange "piep".
Heb nog mijn oren fluiten. Maar goed, top dat die brandmelders geschakeld zijn want anders had ik veel te laat in de gaten gehad dat op de begane grond het fout zat.
 
Avond binnenkomers en ik denk dat we vanavond afscheid gaan nemen van PSV en Ajax in Europa.
 
Nou zit weinig puf bij en kansen zie je weinig.
 
Met al die morgen, middag, avond of gewoon dag groeten. Is deze GDT topic al weer snel vol en moet ze vervangen worden. Maar natuurlijk, zo heb ik begrepen, alleen met het goedvinden van @sailjo!
Om die vervolmaking van genoemd topic te versnellen voeg ik die van mij erbij:

GOEDENDAG ALLEMAAL!!!
dank je Ben, jij weet tenminste mij te waarderen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan