Goeden Dag Topic


Avond Nicole en ja Thea is al maanden niet actief geweest en ze heeft ook nog niet op een pb van mij gereageerd die ik kort geleden heb gestuurd.
Wellicht horen we iets van haar binnenkort.
 
Nou morgen Koningsdag en hier zijn ze al bezig met de voorbereidingen. Enige wat ik daar ga doen is een patatje met eierbal ophalen in de loop van de middag:DD:DD

Tot morgen allemaal.
 
Zo wat nog een rust hier.

Zag net ene Piet uit Dokkum die zn lintje weigerde gister. Nou dat hoor je niet vaak maar prachtig om te zien en ook de toelichting die hij geeft.
Het is vandaag poppenkast dag dus iedereen alvast veel plezier:)
 
Nou het is hier nog zonnig en vanaf 2 uur zou het gaan regenen dus maar even naar het winkel centrum voor de Action en wat kibbeling of iets anders wat lekker is.
De Fusion is al ververst.

Moge Marcel.
 
Morgen John.

Volgens de geleerden zal het vandaag droog blijven hier. Dus ik wil weer eens even lekker de natuur in.
Aquarium verversen staat ook nog op de planning.

Ik weet dat ik veel geduld moet hebben. Maar wordt toch wel ongeduldig met al die soorten algen.
Maar als je de diverse literatuur leest, dan kan dat nog wel paar maanden aanhouden.
Stikstof kringloop is in paar weken wel in orde. Maar de overige balans in de bak, dat is een ander verhaal.
 
Inderdaad.
IMG_2972.jpeg
 
Moge Jaap. Wij zijn alweer thuis want de rommelmarkt is voor 90% speelgoed en kleding dus maar lekker snel weer op huis aan an dan MotoGP kijken.
 

Terug
Bovenaan