Goeden Dag Topic


jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,390
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
En hier is dan weer een nieuw GDT .

Via de link kun je het oude GDT nog terug lezen:




Tevens is het hier niet toegestaan om een gif te posten en deze zullen worden verwijderd. Een gif kan als hinderlijk worden ervaren door leden van het AF. Voor een gif is een apart topic voor namelijk:

 
Normaal krijg ik wel een seintje van Albert dat er een nieuw GDT moet komen maar ja ik dacht ik wacht nu lang genoeg;)

Moge allemaal.
 
Iets met eigen initiatief. Niet altijd van anderen afhankelijk willen zijn? ;)
Ben ik gelukkig van je bemoeizucht af:DD:DD;)

Wordt het topic anders te groot voor t forum John ?
Ja dat doet men al van oudsher dus die traditie zetten we maar voort .

Middag allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Goedemiddag, het is hier heel de middag wel droog en licht zonnig, maar niet erg warm. Maar het lijkt eind vd week langzaam aan beter te worden.
 
Ok nice dit nieuwe.
Kun je er wel een polletje in loslaten over hoe wij onze aquas😀beoordelen qua high, middel of lowtech want ik merk dat die gegevens door wat dan ook niet helemaal door de leden beintrepeteerd worden maar er zullen hier vast wel wat exacte geesten over kunnen weiden niet.
 
Avond. Morgen beginnen aan de laatste werkweek van februari alweer. En volgens de Weather Pro app gaat de temperatuur verder omhoog later in de week en wordt het voorjaarsgevoel meer aangewakkerd
 
Moge Marcel en hier droog en volgens weerplaza zal het hier droog blijven.
 
Ja, dat komt de afspraak die wij hadden, je ziet dat ik, van mijn kant, me eraan hou en de regen hier vasthou. Overigens gold de afspraak tot nu, dat dan wel weer. :juggle:
Tja over de duur van de afspraak herinner ik me niets hoor dus ik zou dat nogeens goed nalezen:DD

Middag Ben en Albert.
 

Terug
Bovenaan