Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,398
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
En hier is dan weer een nieuw GDT .

Via de link kun je het oude GDT nog terug lezen:




Tevens is het hier niet toegestaan om een gif te posten en deze zullen worden verwijderd. Een gif kan als hinderlijk worden ervaren door leden van het AF. Voor een gif is een apart topic voor namelijk:

 
Goedemorgen en een nieuw GDT leek me nodig en aangezien Albert me er nog niet op had gewezen...............................;)
 
Laatst bewerkt:
Ter info.
Hier is het strak blauw en de zon schijnt uitbundig. Met 18 graden is het nog lekker.
 
Moge Marcel en hier is het strak grijs en 16 graden. Staat regen gepland zie ik.
 
Moge Peter en de 3 punten zijn binnen voor je club. Grunn was weer niks zoals zovaak.

Nou Albert vond 5 uur te vroeg zei hij maar hij slaapt nu uit geloof ik:DD
 
Moge Peter en de 3 punten zijn binnen voor je club. Grunn was weer niks zoals zovaak.

Nou Albert vond 5 uur te vroeg zei hij maar hij slaapt nu uit geloof ik:DD.
Hi John, wilde onze winst er niet al te erg inwrijven bij jou :cool: . Grunn viel me zwaar tegen en ik was blij verrast door ons team.
 
Ja nou ik ben geen Grunn fan hoor en het is al jaren niet best. Aanmodderen is het meer.
Als ze voor de inzet betaald zouden worden dan hadden ze honger:DD
 
Goedemorgen en een nieuw GDT leek me nodig en aangezien Albert me er nog niet op had gewezen...............................;)
Mogge.

ja John, het had niet veel langer moeten duren ook hoor. Dan had ik de alarmbellen wel laten rinkelen.ā€¦ā€¦ :)

gister een gezellig feestje gehad, waren rond 1 uur weer thuis, dus we moeten eerst nog even opstarten hier.
en hier was het ook grijs en nat, maar volgens mij komt de zon nu langzaam de dag opfleuren.
 
Middag Albert en eindelijk weer een rode bolide die als nummer 1 over de streep kwam (las ik).
 
Middag Albert en eindelijk weer een rode bolide die als nummer 1 over de streep kwam (las ik).
Ja die deden het aardig. Beter als dat ploegje uit Aā€™dam. Denk dat Steijn er uit vliegt. Al is het meer de schuld van die Duitse Misser qua aankopen.
 
Ja ik denk dat ze deze week 2 moeilijke wedstrijden krijgen en dat ze er dan uitvliegen. Het is een zootje daar in elk geval.

Avond allemaal.
 
Goedenavond.

1e klusje alweer afgestreept van het lijstje.
Gras is geverticuteerd en ingezaaid. Het geheel afgedekt met potgrond om het wat egaler te krijgen.

Morgen maar eens een begin maken met de garage leeg ruimen.
 
Avond Marcel en wat een werk van zo n grasmat. Daarom maai ik hem al 14 jaar alleen maar;)
 
Nou ja! Het zou vandaag nog meer warmte toegevoerd worden dan gisteren. Aldus de verwachting. Aangezien we de verjaardag van onze kleindochter zouden gaan vieren gingen onze gedachten al naar een barbeque. Maar dit mocht niet zo zijn zoals de ochtend ons al vertelde door de regen aanblik waarmee we "verblijd" werden. We hebben de verjaardag party tenslotte maar binnen doorgebracht. Onze kleindochter maakte het allemaal niet uit. Zij had immers gewichtiger zaken aan haar hooft.

Maar mijn groet naar jullie toe is ook belangrijk en gewichtig; Maak er gewoon een warme dag van!!
 
Aquariumkunst :DD
20230917_202420.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan