Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag. Weinig regen hier. Wel broeierig warm met 97% luchtvochtigheid
 
Middag Albert en bepaald warm is het hier niet maar de zon komt er wel af en toe bij nu. Vanmorgen flinke buien gehad dus.
 
Middag, T is vies benauwd om te fietsen, behoorlijk wat wind ook.
IMG_2825.jpeg
 
Middag Albert en hier is af en toe de zon erbij en 22 graden en verder prima weertje.
 
Middag.

Vandaag is het hier behoorlijk zonnig en ook best warm. Regen is hier nog niet gevallen.

Verder best wel een druk dagje.
Deze ochtend gelijk begonnen met het opruimen van de garage.
De auto 2x tot de nok vol geladen met oud laminaat, ondervloer, oude radiator ombouwen, rolgordijnen, oude kunstof bakken.
Dus de garage is nu lekker leeg.
Daarna de vloer stofvrij gemaakt.

Vanmiddag isolatie aangebracht om de waterleiding in de garage. Meer voor de bescherming.
Deze loopt langs de muur op de grond. Dunne leiding voor een kraantje bij de garagepoort.

Ook de koudwaterleiding in het boiler hok geisoleerd. Die loopt naar de keuken. Maar ik vond het koud water uit de kraan vaak te lauw om te drinken.
Hopelijk blijft het nu wat frisser.

Morgen maar weer eens wat leuks voor de ontspanning doen.
 
Hier de Marantz receiver verkocht vandaag. Gebruikten al die uitgangen en poespas toch niet. Verkocht via Mp. En een Kenwood Micro stereo gehaald, met DAB, Internetradio, Spotify en nog meer. En een CD speler dr in. Zit goed geluid in. Heb de originele speakers niet gebruikt,maar gewoon aangesloten op mn Mision speakers.
IMG_2826.jpeg
 
Ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk.
 
Avond, het wordt donker en volgens buienalarm komt er wat aandrijven door de lucht.
 
Avond Albert en dat is vast een schip met geld;)
 
Goedenavond.

Hier net zo Albert. De wind trekt ook nog wat meer aan.
 
Hier is de lucht grijsgroen, vreemd kleurtje.
 
Schrijf jouw reactie staat hier. Nou ja, dat doen we dan maar. De regen regent. Ze valt recht naar beneden wat er volgens mij op wijst dat de wind niet waait. Was het maar weer zomer. Kon ik maar m'n korte benen broek weer aan...

Maar mijn groet zal er niet onder lijden: Ik wens jullie allemaal een fijne dag verder!
 
Schrijf jouw reactie staat hier. Nou ja, dat doen we dan maar. De regen regent. Ze valt recht naar beneden wat er volgens mij op wijst dat de wind niet waait. Was het maar weer zomer. Kon ik maar m'n korte benen broek weer aan...

Maar mijn groet zal er niet onder lijden: Ik wens jullie allemaal een fijne dag verder!
Ik heb de korte bokse nog wel an Ben. T is nog te doon..
 
Mooi uitzicht Albert en als je goed kijkt dan zie je toch dat schip met geld waar ik het eerder over had hoor:DD
 
Hebben jullie met dat speelveld geen last van lawaaierige jeugd of ballen in de tuin of tegen de ramen aan?
 
Hebben jullie met dat speelveld geen last van lawaaierige jeugd of ballen in de tuin of tegen de ramen aan?
nee, weinig. Allemaal goede voetballers hier, komt door die bekende trainer van Feyenoord die uit ons dorp komt. Goede opleiding bij de plaatselijke vereniging….
 
Hier hebben we het Ron Jans veld vlakbij de deur maar om de haverklap vliegt de bal nog over de hoge hekken achter de doelen de straat over. Zal Jans wel een minder goede trainer zijn:DD
 
Goedemorgen

Fijne dag voor iedereen.
 
Moge Andre en hier is het nog droog.
 
Nou bij Jessica is gister een verstandskies getrokken en dat schijnt erg pijnlijk te zijn. 9 verdovingen kwamen er in het ziekenhuis aan te pas en een kaakchirurg.
Na veel roppen en trekken kwam dat ding eruit en nu heeft ze een vrij dikke mond en kon niet slapen van de pijn.
Dus ik moet wat zacht of vloeibaar eten regelen:eek:.
 
Nou bij Jessica is gister een verstandskies getrokken en dat schijnt erg pijnlijk te zijn. 9 verdovingen kwamen er in het ziekenhuis aan te pas en een kaakchirurg.
Na veel roppen en trekken kwam dat ding eruit en nu heeft ze een vrij dikke mond en kon niet slapen van de pijn.
Dus ik moet wat zacht of vloeibaar eten regelen:eek:.
Waarom moest dat ding eruit dan?
 
Waarom moest dat ding eruit dan?
Nou dat ding kwam niet goed door en zat de rest dwars zeg maar. Ja ik ben geen tandarts maar de eigen tandarts had dr door verwezen naar de kaakchirurg.

Moge Marcel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan