Dat is tijdelijk John.Wat een schatje maar die kijkt zo van waarom is mn grasmat vernield![]()
Dat is tijdelijk John.Wat een schatje maar die kijkt zo van waarom is mn grasmat vernield![]()
Ja maar dat snapt dat beestje niet dus dat zou ik Knabbel nog wel even vertellen want dan kan hij dat doorgeven aan Babbel😉Dat is tijdelijk John.
He bah... en die kruipen soms je keuken in. Loop je op je blote voeten... flatsj!Avond Nicole.
Ik zal de volgende keer wat foto s van de bewoners in onze tuin posten. Kost me weinig tijd want al die naaktslakken lijken op elkaar![]()
Ik verwacht eigenlijk een foto van die egel.Avond Nicole.
Ik zal de volgende keer wat foto s van de bewoners in onze tuin posten. Kost me weinig tijd want al die naaktslakken lijken op elkaar![]()
Groet is net aangekomen. Had tegenwind.Moge Peter.
Er staat een harde wind dus ik wens jullie alvast een fijne middag toe en hoop dat deze groet door de wind toch optijd aan zal komen![]()
Ja, ik dacht van… als het forum traag is, dan staat het bericht morgenvroeg om half 7 misschien wel online.Moge Albert.
En uit glas is lekkerder.Morgen nog maar eens gaan kijken daar.
Ze hebben ook allemaal kleine flesjes frisdrank in glas. Net zoals de horeca.
Ik drink niet veel frisdrank, dus die kleine flesjes blijven lang vers.
Het kan nog steeds zuivel uit de fles. Vaak zijn het boerenwinkels die zuivel verkopen in flessen. Wel wat duurder dan in de pakken vd winkels. Maar wel lekkerder denk ik ook.En uit glas is lekkerder.
Net zoals vroeger, kochten we de melk van Camp*na in een glazen fles. Tetra pakken en plastic flessen geven een bijsmaak.
Klopt helemaal.En uit glas is lekkerder.
Net zoals vroeger, kochten we de melk van Camp*na in een glazen fles. Tetra pakken en plastic flessen geven een bijsmaak.
Nou lekker want dan moet ik dus vanaf 5 uur daarop gaan zitten wachten😉Ja, ik dacht van… als het forum traag is, dan staat het bericht morgenvroeg om half 7 misschien wel online.
🙂🙂
Inderdaad. Hier is/was er een, daar kreeg je zelfs de yoghurt nog warm mee. Niet schudden want dan blijft ‘ie dun.boerenwinkels
Mooi dat soort herinneringen.doet me denken aan mn jeugd
Niet meer te vergelijken met wat nu in de supermarkt ligt.en kochten dan een fles verse aardbeienyoghurt van een liter. Die was op als we thuis waren. Heerlijk
Juist!Al die plastic meuk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.