Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is tijdelijk John.
Ja maar dat snapt dat beestje niet dus dat zou ik Knabbel nog wel even vertellen want dan kan hij dat doorgeven aan Babbel;)
Maar leuk dat je zo n beestje ziet want wij komen niet verder dan een egel.
 
Avond Nicole.

Ik zal de volgende keer wat foto s van de bewoners in onze tuin posten. Kost me weinig tijd want al die naaktslakken lijken op elkaar:DD:DD
 
Moge Peter.

Er staat een harde wind dus ik wens jullie alvast een fijne middag toe en hoop dat deze groet door de wind toch optijd aan zal komen:DD
 
Middag Peter en ik zeg altijd beter laat dan nooit:DD
 
Middag.

Wat een aangenaam weer zeg. Ongeveer 21 graden en een lekker briesje erbij. Heerlijk.
 
Middag Marcel en dit weer houden we tot de Kerst.
 
Avond allemaal.

Is het forum traag of moet ik weer geld in de laptop gooien?
 
Avond Andre en dan lag het dus niet aan mij maar nu gaat het weer redelijk qua snelheid.
 
Morgen nog maar eens gaan kijken daar.
Ze hebben ook allemaal kleine flesjes frisdrank in glas. Net zoals de horeca.
Ik drink niet veel frisdrank, dus die kleine flesjes blijven lang vers.
 
Morgen nog maar eens gaan kijken daar.
Ze hebben ook allemaal kleine flesjes frisdrank in glas. Net zoals de horeca.
Ik drink niet veel frisdrank, dus die kleine flesjes blijven lang vers.
En uit glas is lekkerder.
Net zoals vroeger, kochten we de melk van Camp*na in een glazen fles. Tetra pakken en plastic flessen geven een bijsmaak.
 
En uit glas is lekkerder.
Net zoals vroeger, kochten we de melk van Camp*na in een glazen fles. Tetra pakken en plastic flessen geven een bijsmaak.
Het kan nog steeds zuivel uit de fles. Vaak zijn het boerenwinkels die zuivel verkopen in flessen. Wel wat duurder dan in de pakken vd winkels. Maar wel lekkerder denk ik ook.

doet me denken aan mn jeugd, werd de melk nog bij de buurman gehaald door de melkboer, met de tractor, die de bussen naar de melkfabriek bracht in Ommen. Vaak leverde de boer melk af, en bestelde dan zuivelproducten en boter retour. Gingen wel eens mee naar de fabriek, en kochten dan een fles verse aardbeienyoghurt van een liter. Die was op als we thuis waren. Heerlijk
 
En uit glas is lekkerder.
Net zoals vroeger, kochten we de melk van Camp*na in een glazen fles. Tetra pakken en plastic flessen geven een bijsmaak.
Klopt helemaal.

En uiteindelijk moeten we weer terug naar glas.
Al die plastic meuk.
 
Ja, ik dacht van… als het forum traag is, dan staat het bericht morgenvroeg om half 7 misschien wel online.
:):)
Nou lekker want dan moet ik dus vanaf 5 uur daarop gaan zitten wachten;)
 
boerenwinkels
Inderdaad. Hier is/was er een, daar kreeg je zelfs de yoghurt nog warm mee. Niet schudden want dan blijft ‘ie dun.
doet me denken aan mn jeugd
Mooi dat soort herinneringen.
en kochten dan een fles verse aardbeienyoghurt van een liter. Die was op als we thuis waren. Heerlijk
Niet meer te vergelijken met wat nu in de supermarkt ligt.
Al die plastic meuk.
Juist!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan