Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Marcel. Ik ben ook op de fiets de grens over gegaan maar bij aankomst zeiden ze me dat er geen benzine in mn e bike gaat dus ja ik ben maar weer naar huis gegaan:DD
Ik vind dat toch wel een erg ongeloofwaardige prestatie van jou.
Maar je hebt wel weer een kroket verdiend hoor!
 
Goedenavond.

Jeetje het is ineens fris buiten.
En in de huiskamer ook. Had het raam open staan, maar is ineens toch wel erg fris.
12 graden buiten.
 
Goedenavond.

Jeetje het is ineens fris buiten.
En in de huiskamer ook. Had het raam open staan, maar is ineens toch wel erg fris.
12 graden buiten.
Avond, niet klagen Marcel… airco op verwarmen maar he… 🙂

hier 16 graden buiten, 22,9 thuis.
 
Nou hier in de woonkamer nog 22 graden hoor.
 
Het is inmiddels weer 21 graden. Heb de ramen dicht gemaakt, en de keukendeur open gezet.
Maar je bent zo gewend om alles open te zetten ivm warmte.
Maar ja, oktober komt eraan. Dus het wordt kouder.
 
Ik heb de sjaal en de slee al klaarstaan:DD
 
Nou, daar wordt je vrolijk van. De laaielichters. Beter oplichters.

UPO

ruim 3000 euro ingelegd begin jaar.
Einde van het jaar -2200 euro beleggings rendement.
Maar de klootzakken maken wel winst!

Die hele privatiserings kolder moet toch echt eens snel ophouden!

Zorgkosten gaan jaarlijks omhoog. En veel zorginstellingen hebben investerings fondsen aan het roer. Die winst uitzuigen.
Winst wat dus niet aan zorg wordt besteed.

Mensen wordt eens wakker….
De hardwerkende medemens wordt letterlijk leeg gezogen. En niet op de romantische manier.

Nu weet ik ook weer waarom ik eigenlijk nooit naar mijn pensioen kijk. Want je ziet het. Je wordt er niet vrolijk van.
 
Tja Marcel…. Daarom gaat er bij mij maandelijks een klein bedrag naar een Pensioen Deposito rekening die gegarandeerd een bedrag uitkeert als ik stop met werken Op mn 67e. En daar ben ik al mee bezig sinds mn 21e. Staat inmiddels een mooi bedrag op me te wachten, als ik het haal tenminste…. Maar daar ga ik wel van uit natuurlijk!
en wat ook een voordeel is, de inleg is jaarlijks aftrekbaar.
 
Mogge. Max V. met 2 vinger in die nase op P1 in Japan.
 
Moge binnenkomers.

Mogge. Max V. met 2 vinger in die nase op P1 in Japan.
Gadver wat een vies ventje zeg als die zelfs met 2 vingers in zn neus zit te porren🤣🤣
 
Middag allemaal.
Wat een zooi daar bij de MotoGP in India waar ze voor het eerst rijden. Telkens vertraging omdat de marshalls op bepaalde tijden niet eten en drinken en ze dan niet langs de baan staan.
Als ik de FIM was dan was dit de eerste en de laatste keer daar. Maar goed mooi startplek voor Colin ondanks de regen.
 
Middag. Ff naar de Intradinges geweest in Almeloooooo. Paar struikjes, winterharde violen en bloembollen voor de bakken gehaald. Gespiegeld geplant.
IMG_2832.jpeg
 
Middag:petjeaf:
Nog 1 dagje en dan de klassieker:DD
Dat kunnen ze net zo goed niet spelen JW:DD.

En ja hier regent het weer en in India hebben ze het nog een keer voor elkaar gekregen om het schema in de war te schoppen. De marshalls zullen wel weer gevoederd moeten worden:madd:
 
Dat kunnen ze net zo goed niet spelen JW:DD.

En ja hier regent het weer en in India hebben ze het nog een keer voor elkaar gekregen om het schema in de war te schoppen. De marshalls zullen wel weer gevoederd moeten worden:madd:
Als rasfeyenoorder hoop ik natuurlijk dat unlucky Ajakkes nog even de trend door kan zetten, ze draaien tot nu toe een uitstekend seizoen:DD
 
ze draaien tot nu toe een uitstekend seizoen
Ja AJAX doet het heel erg goed🤣🤣🤣🤣

Ach de Nederlandse clubs was weer een ramp. AZ geeft een ruime voorsprong weg en PSV krijgt ook voetballes en ze flink om de oren met een evenaring van de grootste nederlaag op dat nivo. En AJAX deed het voor hun doen redelijk maar die verdediging is echt gatenkaas.

Om al die ellende maar snel te vergeten kijk ik MotoGP met net een mooie sprintrace en goede kwalificaties van 2 Nederlanders.
 
Ja AJAX doet het heel erg goed🤣🤣🤣🤣

Ach de Nederlandse clubs was weer een ramp. AZ geeft een ruime voorsprong weg en PSV krijgt ook voetballes en ze flink om de oren met een evenaring van de grootste nederlaag op dat nivo. En AJAX deed het voor hun doen redelijk maar die verdediging is echt gatenkaas.

Om al die ellende maar snel te vergeten kijk ik MotoGP met net een mooie sprintrace en goede kwalificaties van 2 Nederlanders.
Je vergeet dat Feyenoord gewoon gewonnen heeft in de champignonnen league:DD
 
Middag Marcel. Ik ben ook op de fiets de grens over gegaan maar bij aankomst zeiden ze me dat er geen benzine in mn e bike gaat dus ja ik ben maar weer naar huis gegaan:DD
E-Bike? Je bent dus toch ooit in een deel van de bewoonde wereld geweest of je hebt het ding verkregen op een zendingspost? En wat is er gebeurd met die houten fiets? Nou ja, je slaat nu het stenen tijdperk en de bronstijd, en dit laatste is dan weer iets anders als jij denkt, en zelfs de ijzertijd over! Gaat dus goed daar!
 
Ik wist niet dat jij lesgaf en bij de VVD zat, verklaart wel een hoop:DD
Nee dat doe ik beiden niet maar ik vindt/vond Mark wel een geweldige politicus en het is een gemis dat die straks weg is net als meer oude rotten die we niet terug gaan zien.
 
Nou, daar wordt je vrolijk van. De laaielichters. Beter oplichters.

UPO

ruim 3000 euro ingelegd begin jaar.
Einde van het jaar -2200 euro beleggings rendement.
Maar de klootzakken maken wel winst!

Die hele privatiserings kolder moet toch echt eens snel ophouden!

Zorgkosten gaan jaarlijks omhoog. En veel zorginstellingen hebben investerings fondsen aan het roer. Die winst uitzuigen.
Winst wat dus niet aan zorg wordt besteed.

Mensen wordt eens wakker….
De hardwerkende medemens wordt letterlijk leeg gezogen. En niet op de romantische manier.

Nu weet ik ook weer waarom ik eigenlijk nooit naar mijn pensioen kijk. Want je ziet het. Je wordt er niet vrolijk van.
Dat wakker worden houdt dan dus in dat je de partijen die markwerking links moet laten liggen!
 
Vanmiddag heb ik een voetbal wedstrijd bekeken en mij verbaasd over de opwinding die sommige ouderen tentoonstellen. Een wedstrijd waar onze kleinzoon in meespeelde. Hij is 10 jaar dus sommige opmerking die je van de zijlijn hoorde... Maar goed, ze hebben hun best gedaan en fantastisch...euhh... verloren.

Daarentegen heb ik mijn groet behouden en wil die dan ook graag met jullie delen. Maak je dag plezierig af en geniet ervan zolang het kan!
 
Avond, vanmiddag een bezoekje gedaan bij een oom en tante van me, zusje van mn moeder. verder weinig gedaan wat veel inspanning kostte.
 
Nee dat doe ik beiden niet maar ik vindt/vond Mark wel een geweldige politicus en het is een gemis dat die straks weg is net als meer oude rotten die we niet terug gaan zien.
Hij kon iets heel erg goed en dat was z'n geheugen uitschakelen wanneer dat hem goed uitkwam. Hoe dan ook, ook ik weet natuurlijk niet of het nu beter gaat worden maar er zijn kansen dat het in ieder geval anders kan gaan worden. En dat hoeft helemaal niet slecht te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: het idee dat het voor de planten op een gegeven moment ook op is v.w.b. de bodem
      Terug
      Bovenaan