Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk om daar in het Zuiden te wonen. Volgens mij hoorde ik afgelopen week ook al over veel criminaliteit in de hoek😱
 
Nou de zgn. klassieker is het ook weer klaar. Gooien met bekertjes ipv je clupje steunen waar de jonkies bezwijken. 2 kansen Feyenoord en 2 goals.. amateurtjesvloetbal.
 
Middag. Rondje gewandeld hier.
 
Nou de zgn. klassieker is het ook weer klaar. Gooien met bekertjes ipv je clupje steunen waar de jonkies bezwijken. 2 kansen Feyenoord en 2 goals.. amateurtjesvloetbal.
Ja het publiek weet dat ze het stil leggen dus dan gaan ze juist gooien. Er zitten altijd gekken tussen het publiek en al helemaal op zoveel mensen.

Middag. Rondje gewandeld hier.
Aha dat was jij dus die aan de overkant stond te zwaaien:DD
 
Aha dat was jij dus die aan de overkant stond te zwaaien:DD
Ja! Als je heel goed kijkt zie je jezelf staan:DD
20230924_141051.jpg
 
Haha en nog gratis vuurwerk ook. Het schijnt nog steeds bij alle clubs moeilijk te zijn om dit soort zaken buiten de deur te houden. Maar ja ze kunnen de pot beter staken op deze manier.
 
Zo, dat is klaar… wedstrijd nu definitief gestaakt denk ik. Weer van die ‘supporters’ die vuurwerk gooien, lekker je eigen club nog verder de vernieling in jagen.
 
Ja niet best Albert maar volgens worden elke week wedstrijden stilgelegd of gestaakt. Bij Groningen kunnen ze er ook wat van.
Dat zijn lui die niet echt voor het voetbal komen.
 
Dus, oplossing? Puntaftrek voor de thuisclub en regulier verliezen, dus 6 punten kwijt….? Denk dat ze het dan snel laten om te gooien. Of… rest van het jaar geen publiek meer erbij?
 
Ja lastig hoor want de club is dan ook de dupe ook terwijl die niet altijd op voorhand de daders eruit kunnen pikken. De clubs doen vast hun best wel om het schorem eruit te pikken maar ja dat zal nooit altijd goed lukken.
 
Middag JW en als je het leuk vindt om te doen dan mag je die van ons 4 ook wel doen hoor:DD
Mijn sokken zijn AJAX sokken:pp
Naar nu blijkt dat er veel helden op die sokken waren tijdens een (voetbal(?))wedstrijd tussen een club met een gelijkluidende naam als je sokken en Feyenoord. Deze kinderen met een leeftijd waarop hun ouders weinig invloed kunnen hebben op hun doen en laten buitenshuis hebben zich nogal raar gedragen in het stadion. Dit om hun team te ondersteunen? Het begrip ondersteunen begrijpen ze nog niet maar toch vinden zij dat ze supporters zijn. Toch nog een tekort aan geestelijke vermogens?
 
Dus, oplossing? Puntaftrek voor de thuisclub en regulier verliezen, dus 6 punten kwijt….? Denk dat ze het dan snel laten om te gooien. Of… rest van het jaar geen publiek meer erbij?
En de club op te laten draaien voor de schade? Zij doen dit toch niet? Nou, we zouden eens moeten stoppen met die te zachte optredens tegen dit soort lieden die zich notabene supporter noemen. Om een stadion verbod te geven? Ze lachen erom. "Foei" tegen hun zeggen is ook echt niet genoeg. Wat zeker van invloed zou zijn is het laten betalen van de geleden schade!
 
Goedenavond.

Hier aan een heerlijk Heuvelke. Erg goed moet ik zeggen.
https://brouwerijvakwerk.nl/bieren/
Vanmiddag vanaf Abdij Rolduc naar het wormdal gelopen. Mooie wandeling.
Van de week maar eens terug voor wat abdij bieren van Rolduc.
 
Avond Marcel en ja wandelen is goed maar niet als je je volgiet telkens:DD:DD😉
 
Avond jongelui… en mensen op leeftijd ook.
 
Goedenavond

Goedenavond.

Hier aan een heerlijk Heuvelke. Erg goed moet ik zeggen.
https://brouwerijvakwerk.nl/bieren/
Vanmiddag vanaf Abdij Rolduc naar het wormdal gelopen. Mooie wandeling.
Van de week maar eens terug voor wat abdij bieren van Rolduc.
Jij laat je geen mogelijkheid ontgaan om het Limburgse te ontdekken, leuk!
 
En feijenoord suporters
 
Goedenavond


Jij laat je geen mogelijkheid ontgaan om het Limburgse te ontdekken, leuk!
Ik hoop dat ze daar niet teveel soorten bier en likeur hebben😉

Avond Bert.
 
Avond allemaal:petjeaf:
Wat een bende daar zeg in A'dam, ik dacht dat voetbal niet dieper kon zinken🙄
 
Avond allemaal:petjeaf:
Wat een bende daar zeg in A'dam, ik dacht dat voetbal niet dieper kon zinken🙄
Ja nou… maar hoe lossen we dit op? Alles fouilleren? geen drank meer? Of een jaar lang elke wedstrijd zonder supporters?
duidelijk dat er wat gebeuren moet.
 
Ja ik zou het ook niet weten want geen supporters is de doodsteek voor een club en fouilleren van duizenden mensen ook bijna ondoenlijk dus ja ik heb geen idee. Maar goed het is van alle dag want ik hoorde Kees van de Spek vanavond die er in was gedoken en dit speelt al heel lang in het voetjebal. Er zitten altijd raddraaiers bij.

Tot morgen allemaal.
 
Goooeeedemorgen:petjeaf:
Nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes vandaag en maak er wat moois van:DD
 
Nou nee hoor en straks alleen even met Jurgen naar het UMCG voor de periodieke medicijn controle.

Moge Corne.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan