Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Marcel en dat is netjes maar wel een beetje jammer van die mooie plant naast dat rooster😉
Ik heb hem zojuist in een enveloppe gedaan en is nu onderweg naar Groningen.
Voordeel als je wat bewaard.
 
Ik heb hem zojuist in een enveloppe gedaan en is nu onderweg naar Groningen.
Voordeel als je wat bewaard.
Kijk dat waardeer ik dan weer heel erg van een goede vriend😉
Zal ik die eierbal die al vanaf de beurs in 2017 klaarligt voor je ook maar opsturen?
 
Avond, nog even naar de bouwmarkt geweest voor mn bestelling, 3 platen op maat gezaagd om als plafondje te dienen bij de achteringang vd tuin. Binnenkort maar eens mee bezig, spotjes er weer in zien te krijgen. En aansluiten op bewegingsmelder.
 
Moeilijk probleem Benovo om op te lossen.

Kijk die vuurwerkgooiers die waren voornamelijk aanwezig in de onderste ringen en verschuilen zich waarschijnlijk ook nog achter een spandoek, en dan ook ook nog in een vak met gelijkgestemden.

Met een origineel Nederlands paspoort kun je de wereld rond en wordt overal en in elk land geaccepteerd, dus je geeft je identiteit zonder discriminatie vrij.

Het lijkt mij niet onmogelijk om een ticket voor een voetbalwedstrijd vooraf te boeken vanuit een prive situatie, of bij een controlerende instantie waarbij een scan van het oog gekoppeld wordt aan een persoon / cijfercode en kaart voor een voetbalwedstrijd.

Dit zal zeker voor vele voetbalfans / politiek gezien worden als een inbreuk in de privacy, maar wie niets te vrezen heeft,,

Met een iris scan kunnen we dan op een later moment ook raddraaiers identificeren.

Misschien is of wordt mijn reactie als onzin of niet uit te voeren bestempeld, en als onhaalbaar bestempeld, maar als ik het juist heb wordt de iris scan een bepalend beeld, voor zeg maar in de toekomst en ook gaat worden toegepast bij het geld opnemen bij een geldautomaat.
De toekomst staat niet stil.
Ik heb wat privacy regels betreft ook precies jou insteek.
Iedereen die moeilijk doet over zijn, haar, onzijdige privacy schending, heeft wat mij betreft wat te verbergen.

Als zoiets volledig geautimatiseerd draaid. Dan komen alleen de excessen eruit rollen. En die worden dan nog extra beoordeeld.
en na een week wordt alles weer overschreven.

En wat betreft die voetbal vandalen. Die geef je een levenslang stadion verbod. En dat staat in een database.
En je kunt dan nergens meer een kaartje kopen. Want alle kaartjes staan voortaan op naam.

En als je dan gevoelig bent voor je privacy. Dan blijf je lekker thuis kijken. In je eigen met folie beklede huiskamer.
 
Goedenavond

Klopt wel Ben maar dit is van alle tijd hoor.
Zoals je jouw stukje hebt geschreven komt het op mij over dat je het gedoogd om bovenstaande reden.
Wat mij betreft is dit nooit OK. Ik kan me best vinden in wat @benvo voorstelt. De raddraaiers, als ze geïdentificeerd kunnen worden, op laten draaien voor de kosten.
Zo'n wedstrijd kost toch al, zonder alle vernielingen, de maatschappij al klauwen vol geld.

Waarom kan men zich bij bv handbal en hockey wel gedragen?
 
je zou denken dat je de oproerkraaiers zo kunt traceren aan de hand vd clubcard. Al denk ik dat ze de kaartjes dus via duistere wegen kopen zodat ze niet te traceren zijn op basis van hun clubcard. Gewoon met de kop op tv zoals ook met andere overtreders wordt gedaan, kijken of ze dan herkend worden.

probleem is, dat zag je gister ook weer, een biergooier kun je nog wel uit een ’normaal vak’ plukken, maar de harde kernvakken….. daar gaat niemand ff in om de vuurwerkgooier te grijpen denk ik. Zijn allemaal vrijwilligers die stewards die thuis ook een gezin hebben. En voor politie is zgn geen geld. Dus… de oplossing? Undercover agenten in de vakken?
 
Zoals je jouw stukje hebt geschreven komt het op mij over dat je het gedoogd om bovenstaande reden.
Ik heb het nergens over gedogen volgens mij maar soms krijg ik de indruk dat dit alles volgens bepaalde mensen van de laatste tijd is en dat is bepaald niet zo. Voetbalrellen had je ook 40 jaar geleden al en ik heb het aan den lijve meegemaakt en moest hard rennen om de stenen te ontlopen. Hier ging de Z side op de viaduct de bus opwachten en die dan bekogelen met stenen.

Waarom kan men zich bij bv handbal en hockey wel gedragen?
Toch een andere sport en daar heb je geen harde kern. Dat heb je ook niet bij de motorsport. Waarom niet dat weet ik niet maar het is wel opvallend eigenlijk.

Zoals ik al eerder zei zitten de problemen vaak bij dezelfde clubs en bij bv een club als Telstar of Helmond Sport gebeurt het weinig tot nooit.
 
Gewoon met de kop op tv zoals ook met andere overtreders wordt gedaan
Prima idee al zag ik gister bij de rellen wel dat veel het gezicht onherkenbaar hadden afgeschermd en dan werkt het weer niet. Dan zou je gezichtsbedekkende bekleding in het stadion moeten verbieden.
Ja al met al een probleem voor de clubs en de KNVB.
 
Ik heb het nergens over gedogen volgens mij maar soms krijg ik de indruk dat dit alles volgens bepaalde mensen van de laatste tijd is en dat is bepaald niet zo. Voetbalrellen had je ook 40 jaar geleden al en ik heb het aan den lijve meegemaakt en moest hard rennen om de stenen te ontlopen. Hier ging de Z side op de viaduct de bus opwachten en die dan bekogelen met stenen.


Toch een andere sport en daar heb je geen harde kern. Dat heb je ook niet bij de motorsport. Waarom niet dat weet ik niet maar het is wel opvallend eigenlijk.

Zoals ik al eerder zei zitten de problemen vaak bij dezelfde clubs en bij bv een club als Telstar of Helmond Sport gebeurt het weinig tot nooit.
Ik snap jou hoe je het bedoelt.
Ja typisch dat het bij bepaalde clubs steeds weer een probleem vormt. Laat ik maar zeggen, een groot probleem.
 
Even voor de gein wat gezocht en hier lees je al dat vanaf 1974 er veel rellen zijn en veel harde rellen met veel gewonden zelfs en niet te vergeten het Heizeldrama.
Maar ja vroeger zag je het in het gunstige geval even bij het journaal en verder niks maar met de huidige social media hoor en zie je het overal voorbij komen.


Misschien dat sommige voetbalsupporters wat minder werkende hersencellen hebben?:DD😉
 
Goede avond allen,

Zal me maar niet mengen in dit hooliganverhaal.
Heb zoveel ellende meegemaakt met mijn clubje dat wil je niet weten.
Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan die agressieve dombo's die de voetbalsport gijzelen.
Waardeloze types die aan deze ongein hun bestaansrecht menen te moeten ontlenen.
 
Vandaag op het journaal, in belgie betaal je een plastic glas bier in een stadion met een pincode via je pinpas, en onderop het plastic glas komt een,, hoe heet zoiets " code" van de afnemer te staan, zo is dus een beker gekoppeld aan je pincode en adres, maar ja,, zo als met elk probleem,,hoe voorkom je dat een buurman jou glas op het veld gooit.
 
maar ja,, zo als met elk probleem,,hoe voorkom je dat een buurman jou glas op het veld gooit
Als het biertje op is trap je dat bekertje stuk en dan kunnen ze er niet meer mee gooien🤣🤣

Avond Peter.
 
  • Leuk
Waarderingen: frog
Oplosbare bekertjes maken….die oplossen als je het bier niet snel genoeg op drinkt..😉
Kijk dat is vast een gat in het stadion, ehh ik bedoel in de markt:DD:DD
 
Er zijn veel belangrijke problemen in ons land maar sommige politici houden zich liever bezig met flutzaken zoals onderstaan stukje laat zien.
Straks kunnen ze bij de gemeente een hondenpoepverzamelaar aanstellen die de hele dag drollen gaat rapen. Tjonge belachelijk en waar gaat dit heen.
Moet zeggen dat in een hondendrol stappen vies is maar zolang dat netjes in het gras is zie ik er weinig problemen in. Opruimplicht als het op de stoep ligt vindt ik dan ook normaal maar ik ga geen drol staan oprapen als het netjes in het gras ligt hoor.

 
Goedemorgen

Ik ruim hier wel op, het grootste deel van jaar, kleine moeite vind ik.

Maar het wordt een uitdaging in het najaar en de winter. Dan zie je het door het afgevallen blad en de modder amper nog liggen en soms helemaal niet meer, laat staan in het donker. Zels niet met zaklamp. De kans dat je dan in de poep van een andere hond staat wordt op den duur bij wijze van spreken 100%.

Dan zijn er momenten dat ook ik het voor gezien houd, want meerdere keren per week of zelfs meerdere keren per dag in de poep van een andere hond staan, dan vergaat mij ook de motivatie om het op te ruimen. Ik bekijk het per keer.

De hond aan een korte riem scheelt al veel, dan hoef je niet eerst 5 of 8 meter door het smerige gras te lopen.

Boete is hier €140 voor het niet opruimen en €90 voor als je geen zakjes bij je hebt. Maar blijkbaar is dat geen duw in de rug voor heel veel mensen. Pakkans is gewoon te klein.

Dit is trouwens niet op 1 persoon gericht hoor, maar in het algemeen gesproken, ook waar ik "je" gebruik.
 
Er zijn veel belangrijke problemen in ons land maar sommige politici houden zich liever bezig met flutzaken zoals onderstaan stukje laat zien.
Straks kunnen ze bij de gemeente een hondenpoepverzamelaar aanstellen die de hele dag drollen gaat rapen. Tjonge belachelijk en waar gaat dit heen.
Moet zeggen dat in een hondendrol stappen vies is maar zolang dat netjes in het gras is zie ik er weinig problemen in. Opruimplicht als het op de stoep ligt vindt ik dan ook normaal maar ik ga geen drol staan oprapen als het netjes in het gras ligt hoor.

Hee John, ik vind dit inderdaad ronduit belachelijk (kosten-baten) maar ook niet haalbaar.

Er zal altijd iets van poep op het gras blijven liggen, zelfs als het met het blote oog niet zichtbaar is. En wat bijvoorbeeld te doen dan met, ik zal het maar kruisbesmetting noemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Gini :petjeaf:
      Terug
      Bovenaan