Moge Jaap en Nicole. Nou ik vindt dat hier best veel honden lopen maar ik sta zelden in de poep moet ik zeggen. Zakjes heb ik niet eens in huis en hier zie ik op 1 bewoner na ook niemand ermee lopen en controle zie ik al helemaal nooit.
Als ze vragen heeft u zakjes bij u dan zeg ik ja mn broekzakken natuurlijk
Zolang de katten maar vrij kunnen en mogen kakken ga ik niks opruimen hoor want er lopen hier vele malen meer katten dan honden.
In principe loop ik ook nooit in het gras en met een lijn van 5 meter hoeft dat dan ook niet. Sky doet het altijd netjes in het gras en dan vindt ik het prima.

Zie je het al voor je dat ze mensen zoeken die de hele dag poep willen zoeken of dat de Boa s als ze poep zien liggen dat moeten opruimen?
O nee, die nemen dan met een stokje alleen een monster en laten de drol liggen denk ik🤣🤣.
Straks wordt het nog verboden om op straat een scheet te laten

Als ze vragen heeft u zakjes bij u dan zeg ik ja mn broekzakken natuurlijk

Zolang de katten maar vrij kunnen en mogen kakken ga ik niks opruimen hoor want er lopen hier vele malen meer katten dan honden.
In principe loop ik ook nooit in het gras en met een lijn van 5 meter hoeft dat dan ook niet. Sky doet het altijd netjes in het gras en dan vindt ik het prima.
Nee maar goed ze bedenken weer eens wat he. Binnenkort zie je daar de vacature voor stontzoekerHee John, ik vind dit inderdaad ronduit belachelijk (kosten-baten) maar ook niet haalbaar.

Zie je het al voor je dat ze mensen zoeken die de hele dag poep willen zoeken of dat de Boa s als ze poep zien liggen dat moeten opruimen?
O nee, die nemen dan met een stokje alleen een monster en laten de drol liggen denk ik🤣🤣.
Straks wordt het nog verboden om op straat een scheet te laten