Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt dan laat eten. Eet je altijd zo laat?
Meestal ben ik eind van de middag thuis en pak ik even de tijd om bij te komen voordat ik ga eten. Soms wordt het idd een latertje, meestal eet ik tussen 6 en half 8.
 
Goedenavond.
Wij eten doorgaans rond 18:30.

Mijn klus van gisteren heeft al gelijk effect. Ruikt gelijk niet meer muf in de tuinkamer.
Met de nieuwe pui, zal het helemaal perfect zijn.
 
ff een teken van leven vanuit Gauw, aloha allen
 
Avond, gedoucht op de bank, home alone. Vrouw aan het werk. Zoon naar Zwolle voor de eerste jaars ledenvergadering vd Studentenvereniging waar hij lid van is geworden.
 
Morgenvroeg ff naar ziekenhuis. De cardioloog wil graag een actuele echo van mn hart…. Kijken of er wat veranderd is sinds november 2019.
 
Ik wens u allen een goede nachtrust toe
 
Zo dan. De echo gehad. En nu weer aan de arbeid.
 
Moggel Jaap op deze zonnige dag.
 
morge John hier is het nog bewolkt
afwachten of de zon vandaag nog gaan zien
Nou hier hebben we de hele morgen de zon al hoor maar ik zal wat doorsturen.

Ik zeg alvast dan maar middag allemaal.
 
Middag dames. En de heren ook uiteraard.
 
Middag.

Deze ochtend een mooie wandeling rond Wijlre gemaakt.
Vanuit Wijlre de geul gevolgd richting Schin op geul.
Vlak voor Schin op geul het kerkepad (geitenpaadje) de Keutenberg op gelopen. Flinke klim.
Vanaf de Keutenberg naar beneden via de beruchte wieler route naar Schin op geul.
Vanuit Schin op geul langs de geul via de Gronselenput (een bron) en groeve Keutenberg door Stokhem weer terug naar Wijlre.




 
Middag allemaal:petjeaf:
Vandaag een stuk eerder klaar met werken, dus lekker op tijd eten:DD
 
Avond,

ik lig in de lappenmand, benieuwd hoe lang ik uit de roulatie ben. Koorts en benauwd. Dat laatst ben ik al gauw met een luchtweginfectie. En nu hopen dat ik niet net als in het verleden de SEH van binnen mag bekijken 😱. Heb nou 2 keer gehad dat ik zelf niet door had dat ik een longontsteking had. Zelfs op mijn buik kunnen slapen dan. Bizar. Dus nu mezelf even goed monitoren en kijken of ik vrijdag (voor het weekend) toch nog even door de huisarts gezien kan worden. Just in case.
Bern er niet gerust op, of met andere woorden; Ik knijp het hem.
 
Avond,

ik lig in de lappenmand, benieuwd hoe lang ik uit de roulatie ben. Koorts en benauwd. Dat laatst ben ik al gauw met een luchtweginfectie. En nu hopen dat ik niet net als in het verleden de SEH van binnen mag bekijken 😱. Heb nou 2 keer gehad dat ik zelf niet door had dat ik een longontsteking had. Zelfs op mijn buik kunnen slapen dan. Bizar. Dus nu mezelf even goed monitoren en kijken of ik vrijdag (voor het weekend) toch nog even door de huisarts gezien kan worden. Just in case.
Bern er niet gerust op, of met andere woorden; Ik knijp het hem.
Avond. Beterschap en let goed op jezelf.
 
Avond John.

Eten voor de student in de oven gezet. Rare tijden hebben die HBO-ers… 3 lange dagen per week en 2 dgn vrij.
Vrijdag met hem mee, krijgt zn propedeuse uitgereikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Chat Bot: Ice78 has joined the room.
      Terug
      Bovenaan