Daar hebben ze express belletjes bij gedaan, zodat je de random flow kunt zien.Zit net een video te bekijken en zie vrachten belletjes maar die wil ik dus niet in mn bak. Ik hoop dat Marcel door wel tegen kan😱
https://www.google.com/search?q=ran...ate=ive&vld=cid:396b1a59,vid:-ytMKac0_cc,st:0
Nee geen houten vloer.Heb je een houten vloer?
Beetje jammer
Snap ik.Maar ik zie daar dus tegenop. En dan ben ik bang dat de boel klapt.
Glasvezel meneer thuis.Nederlandstalig Aquaforum![]()
Beterschap gewenst.Ik kom even koekeloren.
Ik ben nog steeds ziek, huisarts zei vanmorgen longontsteking 🙁 en ondanks dat ik negatief test op het moment , toch zeer waarschijnlijk COVID.
Versgemalen koffie ruik ik niet, maar een luieremmer met luiers van 2 dagen... als die open gaat ruik ik dat ook niet. Geur is echt helemaal foetsie.
Tja is vermoeden van huisarts. Advies was ook elke dag even opnieuw testen. Late positieve tests schijnen vaker voor te komen.Sterkte Nicole maar ja je kan ook met een stevige verkoudheid niks ruiken hoor en dat heeft Jes al enkele malen gehad en ook negatief getest.
Beterschap, hopelijk knap je snel weer wat op.Ik kom even koekeloren.
Ik ben nog steeds ziek, huisarts zei vanmorgen longontsteking 🙁 en ondanks dat ik negatief test op het moment , toch zeer waarschijnlijk COVID.
Versgemalen koffie ruik ik niet, maar een luieremmer met luiers van 2 dagen... als die open gaat ruik ik dat ook niet. Geur is echt helemaal foetsie.
Het was een Puike Schnitzel 😉😉Avond Albert en het heeft dus gesmaakt.
Heb je niet per ongeluk de dozen met kerstspullen in je handen gehad?😉En de dozen met aquariumspullen uitgezocht.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.