Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je een houten vloer?

Beetje jammer
Nee geen houten vloer.
Maar de vorige keer had ik al veel moeite om het aquarium goed te zetten.
Eenmaal gevuld kwamen er belletjes in de kitnaad. Dat komt door torsie spanning.
Ook al stond het aquarium waterpas.
Heb toen maar wat aan de pootjes gedraaid tot het weg was.

Maar ik zie daar dus tegenop. En dan ben ik bang dat de boel klapt.
Maar volgens de bouwer gebeurd dat niet.
 
Goede morgen nu :koffie:
Dan naar de pedicure en daarna boodschappen doen
Kortom ochtend weer gevuld
 
Boom gesnoeid, takken, stammen geladen op aanhanger. Net is er overheen gespannen en daarna aangetrokken spanbanden. Daarna straks naar de groen recycling.
 
Wat levert dat per kilo op Andre:juggle:
 
Hier is de glasfaser mein herr zuhause.
Die kwam een paar uur eerder.
 
Wir bringen glasfaser in ihr zuhausen.

Staat op zijn bus.
 
Moge Peter en veel plezier.
 
Ik kom even koekeloren.
Ik ben nog steeds ziek, huisarts zei vanmorgen longontsteking 🙁 en ondanks dat ik negatief test op het moment , toch zeer waarschijnlijk COVID.

Versgemalen koffie ruik ik niet, maar een luieremmer met luiers van 2 dagen... als die open gaat ruik ik dat ook niet. Geur is echt helemaal foetsie.
 
Ik kom even koekeloren.
Ik ben nog steeds ziek, huisarts zei vanmorgen longontsteking 🙁 en ondanks dat ik negatief test op het moment , toch zeer waarschijnlijk COVID.

Versgemalen koffie ruik ik niet, maar een luieremmer met luiers van 2 dagen... als die open gaat ruik ik dat ook niet. Geur is echt helemaal foetsie.
Beterschap gewenst.
 
Weekend. Ff broodje en dan naar Windesheim Zwolle. Na de tijd lekker samen uit eten ergens.
 
Sterkte Nicole maar ja je kan ook met een stevige verkoudheid niks ruiken hoor en dat heeft Jes al enkele malen gehad en ook negatief getest.
 
Sterkte Nicole maar ja je kan ook met een stevige verkoudheid niks ruiken hoor en dat heeft Jes al enkele malen gehad en ook negatief getest.
Tja is vermoeden van huisarts. Advies was ook elke dag even opnieuw testen. Late positieve tests schijnen vaker voor te komen.
Maar laten we hopen dat hij er naast zit want als de longontsteking viraal is ipv bacterieel ben ik met mijn verleden in de aap gelogeerd :-(
 
Ik kom even koekeloren.
Ik ben nog steeds ziek, huisarts zei vanmorgen longontsteking 🙁 en ondanks dat ik negatief test op het moment , toch zeer waarschijnlijk COVID.

Versgemalen koffie ruik ik niet, maar een luieremmer met luiers van 2 dagen... als die open gaat ruik ik dat ook niet. Geur is echt helemaal foetsie.
Beterschap, hopelijk knap je snel weer wat op.
 
Avond. Weer lekker thuis om uit te buiken.
 
Avond Albert en het heeft dus gesmaakt.
 
Goedenavond.

Deze morgen is dus het glasvezelkastje opgehangen en uiteraard de kabel naar binnen gebracht.
Nu komt er binnenkort nog iemand om het modem en een glasvezelkastje aan te sluiten.

Vanmiddag het aquarium waterpas gezet. En de dozen met aquariumspullen uitgezocht.
Langzaamaan maar eens zorgen dat er water in het aquarium komt.
En dan eens zien of het goed staat.
Daarna de intichting maar eens doen.
 
Goedemorgen op deze stralende zaterdagochtend.
 
Moge Albert en wat was de sfeer weer goed gister in de euroborg. Zo goed dat ze als dank bekertjes gingen gooien en de boel weer stil lag.
Tja de KNVB vraagt erom met die maatregel om een plastic bekertje wat geheel geen kwaad kan. Maar ja Grunn heeft zelfs in de KKD nog problemen.
Ik ga verder met MotoGP kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: blijkt een 60cm te hebben terwijl ik er 2 Crypto Balansea van 120cm bij had gedaan:DD :DD
      • Haha
      Waarderingen: BlupGup
      Terug
      Bovenaan