AquaJantje
Well-known member
Middag allemaal

Graag gedaan mijn zoonMiddag JW en mijn dank is groot voor de zon.
We love you🤣Graag gedaan mijn zoon![]()
Over smakelijk eten gesproken.... Vanmiddag hebben mijn lief en ik in het kader van een bij ons aanwezig gezondheidsconcept, nog een béta versie, elk twee frikandellen verorbert. Speciaal wel te verstaan.Nou laat ik alvast iedereen een fijne middag wensen en eet smakelijk.
Ik ben mij te buiten gegaan vandaag maar wel zonder spijt! 🙂🙂🙂Middag Ben en na 2 frikandellen en een flink stuk appeltaart heb je nu vast geen trek meer😉.
Nu hou ik niet zo van appeltaart maar wel van een frikandel![]()
Ik hoorde vanmiddag op mijn wandeling ook al iemand met een ware niesbui. Wat bloeit er in jouw omgeving?Ik nies me hier 3 slagen in de rondte. Noooit eerder zo‘n last van hooikoorts gehad in deze tijd van het jaar.
Alsemambrosia?Ik nies me hier 3 slagen in de rondte. Noooit eerder zo‘n last van hooikoorts gehad in deze tijd van het jaar.
Ik denk het. Maar dat spul groeit hier dan meer als in west brabant. Want daar had ik rond deze tijd nooit last van Hooikoorts.Alsemambrosia?
https://www.pollennieuws.nl/
Kan natuurlijk zeer plaatselijk zijn. Maar ik denk ook dat we nu veel pollen hebben in vergelijking met andere jaren door het weer. Normaal is het veel kouder en natter. Minder pollen en die er dan zijn slaan veelal neer met de regen.Ik denk het. Maar dat spul groeit hier dan meer als in west brabant. Want daar had ik rond deze tijd nooit last van Hooikoorts.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.