Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag JW en mijn dank is groot voor de zon.
 
Nou laat ik alvast iedereen een fijne middag wensen en eet smakelijk.
Over smakelijk eten gesproken.... Vanmiddag hebben mijn lief en ik in het kader van een bij ons aanwezig gezondheidsconcept, nog een béta versie, elk twee frikandellen verorbert. Speciaal wel te verstaan.
Ze smaakten ons goed.

Goedemiddag trouwens beste, lieve en mogelijk ook brave aanwezigen.
 
Een goedemiddag, powernap duurde iets langer als gedacht. Was er niet minder lekker om. Zo een bakkie koffie met mn lief als ze terug is van het werk.
 
Middag heren.

Nu gaan we ook al demonstreren tegen mensen die demonstreren. Het demonstratierecht neemt niet iedereen even nauw volgens mij.

 
Middag.

Laatste dag van de vakantie.
Het is hier gewoon zomers met 24 graden. Morgen beloven ze 27 graden.
Vanmiddag een wandeling gemaakt door het droogdal van Colmont.

En een ijsje gegeten in Voerendaal.
 
Middag Marcel en hier is het 20 graden maar dat is me warm genoeg en het is droog. Vanmorgen wat regen gehad maar dat was ook alles.
 
Middag :koffie:
Ze kunnen beter voor de deur van de beleidsmakers gaan zitten.
Want wat ze nu doen heeft geen zin.
En kost ons allen lees de belastingbetaler een lieve duit.
 
Daarnet heb ik een stuk appeltaart opgepeuzeld. Hoewel mijn lief kundig is in het maken van diverse baksels komt dit exemplaar zomaar uit de winkel van meneer Lidl. Mijn echtgenote houdt niet echt van appeltaart in tegenstelling tot mij. Wat zo natuurlijk z'n voordelen heeft. Ik behoor tot de groep appeltaart liefhebbers. Dientengevolge heb ik de taart in vieren gedeeld. Hetgeen mijn vrouw aangaf als een foute verdeling. Volgens haar zou een verdeling tot meer stukken als vier passend zijn. Maar ik zei al, ze geeft niet om dit baksel. Ze kan daarom ook niet echt oordelen over de grootte van elk afzonderlijk stuk. Na het nuttigen van zo een stuk(je?) appeltaart bedacht ik dat er toch ook nog andere delingen mogelijk waren geweest. Zoals tot een drietal stukken of zelfs twee. Eigenlijk heb ik helemaal nergens kunnen opmerken of een deling eigenlijk wel zo nodig zou moeten. Maar die gedachte kwam pas later...
 
Laatst bewerkt:
Middag Ben en na 2 frikandellen en een flink stuk appeltaart heb je nu vast geen trek meer😉.
Nu hou ik niet zo van appeltaart maar wel van een frikandel:DD
 
Middag Ben en na 2 frikandellen en een flink stuk appeltaart heb je nu vast geen trek meer😉.
Nu hou ik niet zo van appeltaart maar wel van een frikandel:DD
Ik ben mij te buiten gegaan vandaag maar wel zonder spijt! 🙂🙂🙂
 
Ik hou van appeltaart, maar liefst zelf gemaakt in de oven. met een flinke toef slagroom erbij, niet uit een spuitbus, maar uit een pakje of fles met de mixer opgeklopt. En ja, ik lust ook frikandel, met een kloddertje mayo.

en zo meteen de bruine fruitschaal op tafel.
 
Avond allemaal met of zonder appeltaart/frikandel.
 
Avond. Heerlijke wandeling bij een 22 graden op de thermometer momenteel. En dat op 1 oktober.
 
Hier geen appeltaart vandaag.
Ook geen appelvlaai.

Maar wel een friet speciaal met een smulrol.
 
Wat een lekkerbekken toch hier vandaag.
Omdat ik niet in orde ben mag ik van mezelf eten waar ik trek in heb, op de wat betere maaltijden na. Ik snackte poffertjes vanavond.
 
Ik nies me hier 3 slagen in de rondte. Noooit eerder zo‘n last van hooikoorts gehad in deze tijd van het jaar.
 
Avond binnenkomers.
 
Avond

Ik nies me hier 3 slagen in de rondte. Noooit eerder zo‘n last van hooikoorts gehad in deze tijd van het jaar.
Ik hoorde vanmiddag op mijn wandeling ook al iemand met een ware niesbui. Wat bloeit er in jouw omgeving?
 
Ik wens u allen een goede nachtrust toe en morgen gezond weer op. 😴
 
Alsemambrosia?
Ik denk het. Maar dat spul groeit hier dan meer als in west brabant. Want daar had ik rond deze tijd nooit last van Hooikoorts.
 
Nogmaals een goedemorgen na een kortdurende storing.
 
Ik denk het. Maar dat spul groeit hier dan meer als in west brabant. Want daar had ik rond deze tijd nooit last van Hooikoorts.
Kan natuurlijk zeer plaatselijk zijn. Maar ik denk ook dat we nu veel pollen hebben in vergelijking met andere jaren door het weer. Normaal is het veel kouder en natter. Minder pollen en die er dan zijn slaan veelal neer met de regen.

Ceders?
 
Middag allemaal.
 
Middag. Lunchtime. Broodje bal. En over 2uur genieten vd fietstocht naar huis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: ach ik laat ze lekker kletsen Rinzo
      Terug
      Bovenaan