Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Albert en ja je zit nu op de fiets denk ik.
 
Middag Albert.
 
Avond allemaal.
 
Avond. De ega naar Zwolle voor een of andere meeting van dr werk. Ik heb de avondwandeling dus in mn uppie gedaan, dan gaat het wel sneller kwam ik achter. Lekker doorstappen.
 
Goedenavond.

Zo de eerste werkdag zit er weer op.

Ik denk dat ik zaterdag eens wat leuks ga doen. Eens kijken bij een aquarium winkel.
Denk dat dit best een leuke zaak is.

 
Avond Marcel. 1 ding is zeker, kijken kost niks, dus daarmee kan je al een goede indruk krijgen vd winkel En het personeel.
 
Avond Marcel. 1 ding is zeker, kijken kost niks, dus daarmee kan je al een goede indruk krijgen vd winkel En het personeel.
Daarom ga ik ook eerst eens kijken.
Ik heb hier vlakbij alleen een Hornbach en een pets place.
De Hornbach heeft geen goed verzorgde afdeling.
De pets place is beetje klein. Wel een heel betrokken verkoopster.
Die het met veel passie doet. Kan ook alle vissen laten bestellen. Als ruinemans het heeft.
Maar het is toch altijd leuker om naar vissen te staren die al in de bakken zwemmen.
Daarnaast wil ik die zelfstandigen met hun extra service toch ook wel graag belonen.
 
Goedenavond.

Zo de eerste werkdag zit er weer op.

Ik denk dat ik zaterdag eens wat leuks ga doen. Eens kijken bij een aquarium winkel.
Denk dat dit best een leuke zaak is.

Volgens mij heb ik @NicoleE volgens mij wel vaker gehoord.
 
Goedenavond.

Zo de eerste werkdag zit er weer op.

Ik denk dat ik zaterdag eens wat leuks ga doen. Eens kijken bij een aquarium winkel.
Denk dat dit best een leuke zaak is.

Volgens mij kent @NicoleE deze zaak ook.
 
Moge Andre en Marcel.
 
Middag en het is af en toe nat buiten.
 
een goedemiddag!
 
Middag,

hier nog niet maar intussen iets bewolkt met warme wind van 25°!
Ben sinds 9 dagen weer in Stuttgart.
 
Middag Albert en Hannah.
 
Volgens mij is het een herfstachtige dag:DD
 
Volgens mij kent @NicoleE deze zaak ook.
Ik zou zeggen @biljoenblik lees even de reviews op het forum. Want er zijn dingen die ik zelf op een openbaar forum niet schrijf.
Het is al weer een maand of 9 geleden dat ik er voor het laatste was, toen waren de bakken erg onderkomen. Sponsfilters smerig, enorm smerig en er groeide algen op de planten voor de verkoop.
Dit was ik niet gewend van ze maar er was toch wat mis aan het gaan daar.

Ik wil zaken via PM wel toelichten.


Er tegenover ligt nog een zaak, lijkt wel een donkerbruin café maar dat bedoel ik niet negatief. Kleine donkere zaak, ontzettend aardige eigenaren. Zaak is klein maar ze hebben ontzettend veel wat je niet ziet liggen. Bij hen is het altijd even vragen of ze iets voor je hebben want grote kans dat het achter in het magazijn op je ligt te wachten. Deze zaak is op dinsdag gesloten!

Deze zaak oogt niet zo luxe als die van de overburen maar grote kans dat je daar wat betreft aankopen beter af bent.
 
Middag. Uitgeklust. Plafonnetje bij de achteringang erin geschroeft. De spotjes aangesloten en het werkt ook nog icm de bewegingssensor.




IMG_4784.jpeg
IMG_4783.jpeg
IMG_4782.jpeg
 
Middag Albert en wel handig met een sensor.

Nou laat ik gelijk iedereen alvast een fijne avond toewensen en smakelijk eten.
 
Middag Albert en wel handig met een sensor.

Nou laat ik gelijk iedereen alvast een fijne avond toewensen en smakelijk eten.
Zoals je ziet werkt 1 lampje niet, dus ik denk dat het spotje gesneuveld is. Maar dat wordt gecheckt.
en die sensor is inderdaad handig. Hoeft ook niet zo lang aan te zijn, als je binnenkomt en weggat is het wel handig om wat licht te hebben daar.
 
Wij hebben bij de schuur en voordeur van die lampen met sensor en in de winter ideaal. Nou ja vaak springt ie ook aan als er een kat voorbij loopt maar ja daar ontkom je niet aan.
 
Ik zou zeggen @biljoenblik lees even de reviews op het forum. Want er zijn dingen die ik zelf op een openbaar forum niet schrijf.
Het is al weer een maand of 9 geleden dat ik er voor het laatste was, toen waren de bakken erg onderkomen. Sponsfilters smerig, enorm smerig en er groeide algen op de planten voor de verkoop.
Dit was ik niet gewend van ze maar er was toch wat mis aan het gaan daar.

Ik wil zaken via PM wel toelichten.


Er tegenover ligt nog een zaak, lijkt wel een donkerbruin café maar dat bedoel ik niet negatief. Kleine donkere zaak, ontzettend aardige eigenaren. Zaak is klein maar ze hebben ontzettend veel wat je niet ziet liggen. Bij hen is het altijd even vragen of ze iets voor je hebben want grote kans dat het achter in het magazijn op je ligt te wachten. Deze zaak is op dinsdag gesloten!

Deze zaak oogt niet zo luxe als die van de overburen maar grote kans dat je daar wat betreft aankopen beter af bent.
Bedankt voor je review.

Op google staan wel meer positieve reviews, maar wellicht geen kritische mensen.
En ik ben ook heel erg verwend met een zeer goede aquariumzaak in Hoogerheide.

Maar verreweg de meeste zullen het toch met een tuincentrum of petsplace moeten doen.

Dan ga ik maar eens bedenken wat ik zaterdag ga doen.

Die knops leek mij wel makkelijk omdat deze een eigen parkeerplaats heeft.

Voor die andere moet je weer naar een parkeergarage. Of parkeermeter.
En daar heb ik echt een hekel aan.
 
Wij hebben bij de schuur en voordeur van die lampen met sensor en in de winter ideaal. Nou ja vaak springt ie ook aan als er een kat voorbij loopt maar ja daar ontkom je niet aan.
Ja, zoiets heb ik hier ook bij de voordeur. Ik weet nou niet of dat ding altijd aan is als het donker is. Of dat die zo vaak aan is, omdat er een kat loopt.
Alleen overdag brand die niet.
 
Die van ons kun je instellen zodat ie alleen bij een bepaalde duisternis aangaat en dus overdag niet. Daarnaast is de brandduur instelbaar en hier brand hij zo n 30 seconden als er geen beweging meer is. Ze hebben dat zo ingesteld voor me bij de renovatie want anders zou die de hele dag branden denk ik🤣
 
Bedankt voor je review.

Op google staan wel meer positieve reviews, maar wellicht geen kritische mensen.
En ik ben ook heel erg verwend met een zeer goede aquariumzaak in Hoogerheide.

Maar verreweg de meeste zullen het toch met een tuincentrum of petsplace moeten doen.

Dan ga ik maar eens bedenken wat ik zaterdag ga doen.

Die knops leek mij wel makkelijk omdat deze een eigen parkeerplaats heeft.

Voor die andere moet je weer naar een parkeergarage. Of parkeermeter.
En daar heb ik echt een hekel aan.
Ik zou er zeker eens gaan kijken. Wie weet doe jij hele andere ervaringen op. Bovendien is de zeewaterafdeling, niet heel groot, maar de moeite waard om eens in te lopen. Toch altijd mooi om weer eens te zien.
De zaak ziet er verder erg mooi uit. Hadden ook altijd mooie showbakken.

Als je nou eerst de auto parkeert bij Knops, gaat daar je ding doen. In plaats van aan de achterkant kun je er ook aan de voorkant uit. Schuin er tegenover ligt de andere zaak. Echt op een steenworp afstand. De eigenaren kunnen naar elkaar zwaaien. Laat je de auto lekker staan bij Knops. Zullen ze niet blij van worden maar wie doet je wat :DD

Twee totaal verschillende zaken maar blijkbaar voldoen ze beiden aan een behoefte aangezien ze al zo enorm lang dicht bij elkaar liggen.
 
Avond. Potje voetbal weer hoor.. hangen en wurgen en beetje geluk hier en daar. Maar in elk geval niet verloren.
 
Goedemorgen. Ja veel geluk Albert en na 2 potjes is 1 punt erg mager maar goed er komen er nog meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: ach ik laat ze lekker kletsen Rinzo
      Terug
      Bovenaan