Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge binnenkomers op deze zonnige morgen.
 
Goedemorgen vanuit een ☀️ Andijk
Was draait nu een bak koffie en dan zie wat ik verder ga doen buiten de was aan de lijn hangen😉
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk straks.
 
Goedemiddag:petjeaf:
Gisteren naar Zoo Zajac in Duisburg geweest, wat een immens grote zaak is dat zeg😳
Je hebt zowat een GPS nodig om de weg te vinden of een taxi om je naar de kassa's te brengen.
 
Middag JW en ik neem aan dat je net thuis bent want je hebt vast een halve dag de uitgang lopen te zoeken:pp
 
Middag, naar Zwolle geweest voor een paar kikkertjes, wat voer en aanverwant spul.
ze verkennen inmiddels de bak. Zo meteen de Lido verversen en dan nog wat huishoudelijke taken vervullen.
de stofzuiger zijn/haar werk even laten doen dus op mijn aanwijzingen.
 
Middag JW en ik neem aan dat je net thuis bent want je hebt vast een halve dag de uitgang lopen te zoeken:pp
Middag John,
Gelukkig had ik bij de ingang een touw om mn middel gebonden en vastgemaakt aan een pilaar, anders had ik de uitgang waarschijnlijk nooit meer terug gevonden🤣
 
Middag John,
Gelukkig had ik bij de ingang een touw om mn middel gebonden en vastgemaakt aan een pilaar, anders had ik de uitgang waarschijnlijk nooit meer terug gevonden🤣
Kijk jij bent een slimme vent merk ik wel. Ik zou kruimels hebben gestrooid:DD
 
Kijk jij bent een slimme vent merk ik wel. Ik zou kruimels hebben gestrooid:DD
Hahaha, met alles wat daar loopt, kruipt en vliegt ben je die kruimeltjes zo kwijt🤣
Het schijnt dat mensen dat geprobeerd hebben, maar die hebben ze nooit meer terug gevonden:juggle:
 
Ik kom even koekeloren.
Ik ben nog steeds ziek, huisarts zei vanmorgen longontsteking 🙁 en ondanks dat ik negatief test op het moment , toch zeer waarschijnlijk COVID.

Versgemalen koffie ruik ik niet, maar een luieremmer met luiers van 2 dagen... als die open gaat ruik ik dat ook niet. Geur is echt helemaal foetsie.
Wordt maar gauw beter!
 
Omdat het toch tegen de avond loopt en volgens sommigen al avond is past hier; goedenavond allemaal.
 
Avond Ben en ik garandeer je dat het avond is hoor.
 
Dankjewel @benvo Ik heb me wel eens zieker gevoeld moet ik zeggen. En als het antibioticum morgen gaat doen wat ze beloven dan kom ik er zonder kleerscheuren vanaf. Komt vast goed.
 
Dankjewel @benvo Ik heb me wel eens zieker gevoeld moet ik zeggen. En als het antibioticum morgen gaat doen wat ze beloven dan kom ik er zonder kleerscheuren vanaf. Komt vast goed.
Tuurlijk wel. Je bent een doorzetter 🙂
 
Zo mooie moto 2 en 3 race met een 9e en 11e plek voor de jonge broekies.
 
Moge Corne.

Dat was de MotoGP alweer met een overwinning voor Martin:thumbs::thumbs::thumbs:. Flink wat regen in Japan dus de race is halverwege afgebroken maar wel met full points.
 
Nou laat ik alvast iedereen een fijne middag wensen en eet smakelijk.
 
Middag. Zo langzaam aan komt de zon hier door de wolken piepen.
 
Middag Albert en ja hier zien we hem ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: nou ja hij is er blij mee
      Terug
      Bovenaan