Cornelius
Well-known member
moghu
Moge Jaap en ik hoop dat het kopje niet stukgaat in de wasmachineWas draait nu een bak koffie
Middag John,Middag JW en ik neem aan dat je net thuis bent want je hebt vast een halve dag de uitgang lopen te zoeken![]()
Kijk jij bent een slimme vent merk ik wel. Ik zou kruimels hebben gestrooidMiddag John,
Gelukkig had ik bij de ingang een touw om mn middel gebonden en vastgemaakt aan een pilaar, anders had ik de uitgang waarschijnlijk nooit meer terug gevonden🤣
Hahaha, met alles wat daar loopt, kruipt en vliegt ben je die kruimeltjes zo kwijt🤣Kijk jij bent een slimme vent merk ik wel. Ik zou kruimels hebben gestrooid![]()
Wordt maar gauw beter!Ik kom even koekeloren.
Ik ben nog steeds ziek, huisarts zei vanmorgen longontsteking 🙁 en ondanks dat ik negatief test op het moment , toch zeer waarschijnlijk COVID.
Versgemalen koffie ruik ik niet, maar een luieremmer met luiers van 2 dagen... als die open gaat ruik ik dat ook niet. Geur is echt helemaal foetsie.
Pffff..., het is fijn om hieromtrent zekerheid te hebben! 🙂😉Avond Ben en ik garandeer je dat het avond is hoor.
Tuurlijk wel. Je bent een doorzetter 🙂Dankjewel @benvo Ik heb me wel eens zieker gevoeld moet ik zeggen. En als het antibioticum morgen gaat doen wat ze beloven dan kom ik er zonder kleerscheuren vanaf. Komt vast goed.
Iets anders is geen optieTuurlijk wel. Je bent een doorzetter 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.