Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen:petjeaf:
Een nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maak er wat moois van. Veel succes, sterkte en/of plezier bij jullie avonturen vandaag:DD
 
Morge

Avond,

ik lig in de lappenmand, benieuwd hoe lang ik uit de roulatie ben. Koorts en benauwd. Dat laatst ben ik al gauw met een luchtweginfectie. En nu hopen dat ik niet net als in het verleden de SEH van binnen mag bekijken 😱. Heb nou 2 keer gehad dat ik zelf niet door had dat ik een longontsteking had. Zelfs op mijn buik kunnen slapen dan. Bizar. Dus nu mezelf even goed monitoren en kijken of ik vrijdag (voor het weekend) toch nog even door de huisarts gezien kan worden. Just in case.
Bern er niet gerust op, of met andere woorden; Ik knijp het hem.
Beterschap en op tijd aan de bel trekken.
 
middag. Lunchtime. Straks nog een 1,5 uur en dan even de grens over om te tanken. Ben er nu toch bijna.
 
@jessicapilon is één groot stuk ongeduld.
Dus die zit vanaf 5 uur al te wachten om iedereen een goedemiddag te wensen.
En vanaf dat moment zit die alweer te wachten om iedereen een goedenavond te wensen.
Dat valt allemaal niet mee hoor!
 
Middag, bakkie koffie op. Rest vd middag weinig gepland behalve straks eten maken en opmaken.
 
@jessicapilon is één groot stuk ongeduld.
Dus die zit vanaf 5 uur al te wachten om iedereen een goedemiddag te wensen.
En vanaf dat moment zit die alweer te wachten om iedereen een goedenavond te wensen.
Dat valt allemaal niet mee hoor!
Ja kan ik het helpen dat jij al op leeftijd raakt en de snelste dus niet meer bent. Hoe moet dat wel niet gaan als je 10 jaar ouder bent Marcel:pp
 
Marcel doet de moonwalk (denk hier een gif-je bij )
 
Moi

eventjes een wandeling gedaan samen. Was wel weer lekker. Moeten nog even weer het ritme vinden im het geregeld(er) te doen.
 
Goedenavond.

Langzaamaan begint het weer te kriebelen. De aquarium perikelen.
Heb vandaag maar eens een bestelling geplaatst voor 2 RFG uitstromers.
Eens kijken of dat ook wat is.
 
Goedenavond.

Langzaamaan begint het weer te kriebelen. De aquarium perikelen.
Heb vandaag maar eens een bestelling geplaatst voor 2 RFG uitstromers.
Eens kijken of dat ook wat is.
Goed bezig. Wel opschieten he met de inrichting… 🙂
 
Goed bezig. Wel opschieten he met de inrichting… 🙂
Ik ben nog steeds de moed bij elkaar aan het rapen.
Aan de ene kant ben ik soms een beetje bang van zo’n groot aquarium op de 1e verdieping.
 
Ik ben nog steeds de moed bij elkaar aan het rapen.
Aan de ene kant ben ik soms een beetje bang van zo’n groot aquarium op de 1e verdieping.
Ja, t zijn natuurlijk wel een paar kilo die je daar dan neerzet.
 
Zat net op Mp te kijken en zie ik daar mn ‘oude’ Exo Terra terrarium weer aangeboden staan. Ziet er wel een beetje verwaarloosd uit vergeleken met toen ik hem verkocht.
 
Bij de nieuwe eigenaar was de lol er dus snel af Albert.
 
Ik ben nog steeds de moed bij elkaar aan het rapen.
Aan de ene kant ben ik soms een beetje bang van zo’n groot aquarium op de 1e verdieping.
Heb je een houten vloer?
Zat net op Mp te kijken en zie ik daar mn ‘oude’ Exo Terra terrarium weer aangeboden staan. Ziet er wel een beetje verwaarloosd uit vergeleken met toen ik hem verkocht.
Beetje jammer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Chat Bot: Ice78 has joined the room.
      Terug
      Bovenaan