Goedenavond.
Beterschap en op tijd aan de bel trekken.Avond,
ik lig in de lappenmand, benieuwd hoe lang ik uit de roulatie ben. Koorts en benauwd. Dat laatst ben ik al gauw met een luchtweginfectie. En nu hopen dat ik niet net als in het verleden de SEH van binnen mag bekijken 😱. Heb nou 2 keer gehad dat ik zelf niet door had dat ik een longontsteking had. Zelfs op mijn buik kunnen slapen dan. Bizar. Dus nu mezelf even goed monitoren en kijken of ik vrijdag (voor het weekend) toch nog even door de huisarts gezien kan worden. Just in case.
Bern er niet gerust op, of met andere woorden; Ik knijp het hem.
Ik neem aan dat jij deze cursus ook hebt gevolgd als je mij deze aanraad
Da’s vechten tegen de bierkaai mbt zijn tijdstippen van groeten. 😉😎
Ja kan ik het helpen dat jij al op leeftijd raakt en de snelste dus niet meer bent. Hoe moet dat wel niet gaan als je 10 jaar ouder bent Marcel@jessicapilon is één groot stuk ongeduld.
Dus die zit vanaf 5 uur al te wachten om iedereen een goedemiddag te wensen.
En vanaf dat moment zit die alweer te wachten om iedereen een goedenavond te wensen.
Dat valt allemaal niet mee hoor!
Dan loop ik achteruit!Ja kan ik het helpen dat jij al op leeftijd raakt en de snelste dus niet meer bent. Hoe moet dat wel niet gaan als je 10 jaar ouder bent Marcel![]()
Ik zie het al voor me achter de rollatorDan loop ik achteruit!
Goed bezig. Wel opschieten he met de inrichting… 🙂Goedenavond.
Langzaamaan begint het weer te kriebelen. De aquarium perikelen.
Heb vandaag maar eens een bestelling geplaatst voor 2 RFG uitstromers.
Eens kijken of dat ook wat is.
Ik ben nog steeds de moed bij elkaar aan het rapen.Goed bezig. Wel opschieten he met de inrichting… 🙂
Ja, t zijn natuurlijk wel een paar kilo die je daar dan neerzet.Ik ben nog steeds de moed bij elkaar aan het rapen.
Aan de ene kant ben ik soms een beetje bang van zo’n groot aquarium op de 1e verdieping.
Heb je een link?2 RFG uitstromers.
Zit net een video te bekijken en zie vrachten belletjes maar die wil ik dus niet in mn bak. Ik hoop dat Marcel door wel tegen kan😱Geloof dat @tuinkabouter die ook gebruikt Random Flow Generator is de volledige naam.
Heb je een houten vloer?Ik ben nog steeds de moed bij elkaar aan het rapen.
Aan de ene kant ben ik soms een beetje bang van zo’n groot aquarium op de 1e verdieping.
Beetje jammerZat net op Mp te kijken en zie ik daar mn ‘oude’ Exo Terra terrarium weer aangeboden staan. Ziet er wel een beetje verwaarloosd uit vergeleken met toen ik hem verkocht.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.