Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal.
 
Nou is iedereen in winterslaap?
 
Nee ik niet want Sky staat alweer te wachten.
 
Avond Albert en alle andere aanwezigen.
 
Tx nou kan ik me klok weer synchroniseren hij stond nog op middag te tikken 😂 de avond die valt, pas als fozzy het so called! ☝️
 
Tx nou kan ik me klok weer synchroniseren hij stond nog op middag te tikken 😂 de avond die valt, pas als fozzy het so called! ☝️
Moge Don🤣🤣
 
IMG_4786.jpegIMG_4787.jpeg


in kader van dierendag, ff terug in de tijd. Meterbak van jaaaren geleden, en de Fusion 150, beide niet meer in bezit zoals de meeste weten.
 
Hoe is het met u? Nog steeds krank?
Ja en vooral in de avond uren nog behoorlijk.

In de ochtenden gaat het redelijk maar tegen de klok van 12 begint mijn temp weer gestaag op te lopen en in de avond heb ik koorts. En zweet ik zoveel dat ik binnen de korste keren kletsnat ben, inculsief haren, om je een idee te geven.
Ik weet niet hoe het met de longontsteking staat maar ik heb het idee dat er een bronchitis (bij?) zit. Morgen afspraak bij de huisarts.
Ik heb me al heel wat keren getest op COVID maar die test blijft negatief.

Ik hoest de longen uit mijn lijf, een gierende droge hoest. Soms kan ik gewoon niet stoppen met hoesten omdat de luchtwegen zwaar geÏrriteerd zijn.

Dus gaat echt niet fijn hier. En morgen al 9 dagen onderweg.
 
Niet fijn dus. Sterkte.
 
Goedemorgen.

@NicoleE Veel sterkte. En niet langer mee blijven lopen. Te lang koorts is niet goed.
 
Ja en vooral in de avond uren nog behoorlijk.

In de ochtenden gaat het redelijk maar tegen de klok van 12 begint mijn temp weer gestaag op te lopen en in de avond heb ik koorts. En zweet ik zoveel dat ik binnen de korste keren kletsnat ben, inculsief haren, om je een idee te geven.
Ik weet niet hoe het met de longontsteking staat maar ik heb het idee dat er een bronchitis (bij?) zit. Morgen afspraak bij de huisarts.
Ik heb me al heel wat keren getest op COVID maar die test blijft negatief.

Ik hoest de longen uit mijn lijf, een gierende droge hoest. Soms kan ik gewoon niet stoppen met hoesten omdat de luchtwegen zwaar geÏrriteerd zijn.

Dus gaat echt niet fijn hier. En morgen al 9 dagen onderweg.
Beterschap gewenst NicoleE.
Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.
 
Moge Andre en Corne.
 
Goedesmiddags
 
Middag Albert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: maar goed... 😀
      Terug
      Bovenaan